Nápověda menu

Více konverzních kódů na jedné stránce

Na konverzní stránku je možné implementovat více unikátních konverzních kódů. Je ale zapotřebí je vložit pomocí skriptu, který zajistí jejich správné odeslání z webu a započítání do statistik v Skliku.

Zjištění údajů z konverzního kódu

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je popis-koncerzniho-kodu.png.

100062150 je ID prvního konverzního kódu. 199 je jeho hodnota konverze (viz. obrázek výše).

200000002 je ID druhého konverzního kódu. 222 je jeho hodnota konverze (ilustrativní údaje).

Konverzních kódů takto můžete vložit kolik potřebujete.

Script pro vložení 2 konverzních kódů

<script type="text/javascript">
    function createRcLoader(cId, value, onLoad) {
        return function () {
            window.seznam_cId = cId;
            window.seznam_value = value;

            var script = document.createElement('script');
            script.onload = onLoad;
            script.async = true;
            script.src = "https://www.seznam.cz/rs/static/rc.js";

            document.head.appendChild(script);
        }
    }

    createRcLoader(
        100062150,
        199,
        createRcLoader(
            200000002,
            222
        )    
    )();
</script>

Na konverzní stránku je možné implementovat více unikátních konverzních kódů z různých účtů Skliku.

Konverze se mohou duplikovat. K tomu dojde v případě, že uživatel prokliknul reklamu z 1. účtu, následně během 30 dní kliknul na reklamu z 2. účtu a následně provedl konverzi. Konverze se připíše k poslednímu zdroji (kampaň, reklama atd.) z 2. účtu i k poslednímu zdroji z 1. účtu.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.