Měření úspěšnosti

Cílem inzerce bývá kromě přivedení nových uživatelů na cílovou stránku také provedení akce uživatelem. Kterou akci potřebuje inzerent sledovat je čistě na jeho uvážení. Níže na stránce vám představujeme nástroje k tomu určené.
Statistiky
Základní statistické informace naleznete ve výpisu kampaní, sestav, reklam a klíčových slov. Detailnější pohled na statistická data pak můžete získat díky statistickému přehledu. Možnost vytvořit podrobný přehled naleznete v záložce Statistiky.

Brandové kampaně
Pro vyhodnocení výkonu kampaní, jejichž primárním cílem není prodej, ale oslovení relevantních cílových skupin, využijte následující metriky: Unikátní uživatelé – zásah reklamy, Noví uživatelé, Frekvence zobrazení Ø, Win rate.

Konverze
Cílem inzerce je zpravidla kromě přivedení nových uživatelů na cílovou stránku také provedení akce uživatelem, která má pro inzerenta určitý význam.

Ztracená zobrazení
Ve statistických reportech a v inzerentském rozhraní naleznete u kampaní (jen u aktivních ve vyhledávací síti), sestav a klíčových slov informace o tzv. ztracených zobrazeních, které vám mohou pomoci v analýze důvodů, proč se vaše kampaň nezobrazuje na všechny dotazy, které by ji měly při správném nastavení spustit.

Sloupec „Kvalita“
Ve statistických reportech a v inzerentském rozhraní naleznete u kampaní (pouze těch aktivních ve Vyhledávací síti), sestav a klíčových slov informaci o tzv. Kvalitě, která nabízí informaci o tom, jak si vedla obsažená klíčová slova v konkurenci s ostatními inzerenty.

Sledovací URL
Jestliže zaznamenáváte a sledujete návštěvnost vašich stránek prostřednictvím serverového logu, některého z měřících systémů (Google Analytics, apod.) nebo vlastního algoritmu, je zapotřebí pro rozlišení uživatelů ze zdroje Sklik označkovat cílové URL adresy všech reklam.

Automatické tagování
Nástroj pro automatické tagování cílových URL naleznete v nástrojové liště v inzerentském rozhraní Skliku.
Dynamické proměnné URL
Tyto proměnné lze použít v nástroji pro automatické tagování cílových URL nebo samostatně vložené do vašich cílových URL reklam, klíčových slov i rozšíření Sklik Odkazy.