Návrh klíčových slov (VS)
Tento nástroj slouží pro návrh klíčových slov a slovních spojení ve Vyhledávací síti.
Nástroj navrhne slova a slovní spojení, která mohou s inzercí úzce souviset.
Po zadání klíčového slova do vyhledávacího pole vám systém nabídne rozšíření daného slova a možnost jejich přidání a odebrání ze sestavy.
Návrh klíčových slov naleznete v záložce Nástroje. Využít jej můžete rovněž při Úpravě klíčových slov v sestavě, nebo při Vytváření nové kampaně nebo sestavy.
Pro lepší představu o vlastnostech navržených klíčových slov se vedle každého z nich nachází hned několik metrik a praktických ukazatelů:
- Hledanost – Hledanost je měsíční průměr počtu uživatelských dotazů pro dané klíčové slovo ve Vyhledávací síti vypočítáván za období posledních dvanácti měsíců.
- Roční trend – Jednotlivé sloupečky graficky reprezentují trend hledanosti klíčového slova za období posledních dvanácti měsíců. Po najetí myši na sloupeček se zobrazí názvem měsíce a číselné vyjádření hledanosti.
- Konkurence – Ukazatel Konkurence vyjadřuje, jaký je zájem o inzerci na konkrétní klíčové slovo. Můžete tak lépe vyhodnotit konkurenceschopnost vaší reklamy.
- Průměrná cena – Průměrná cena vyjadřuje průměrnou reálnou cenu za proklik na dané klíčové slovo. Díky této informaci máte lepší přehled o momentální cenové nabídce.
Nástroj Návrh klíčových slov nabízí kromě rychlé a jednoduché práce s navrženými slovy také rozšířené možnosti, jak vyhledat další klíčová slova a zpřehlednit jejich výpis:
- Navržená slova máte možnost do sestavy přidávat ve volné, frázové, přesné nebo vylučující shodě. Stačí si před jejich přidáním do seznamu zvolit Typ shody v rozbalovací nabídce. Přidání nebo následné odebrání slov provedete kliknutím na řádek zvoleného slova.
- Do vyhledávacího pole je možné zadávat také Vylučující slova, kterými z návrhu vyloučíte nežádoucí kombinace. Před každé Vylučující slovo je nutné napsat pomlčku. Příklad: auto -škoda -fiat -volvo