Individuální nastavení Max. CPC u typů cílení
Jak systém používá rozdílné Max. CPC (CPT) v rámci jedné sestavy?
Pokud si nastavujete individuální Max. CPC (maximální cena za proklik) nebo CPT (cena za tisíc zobrazení) (dále pro přehlednost uvádíme jen Max. CPC) u různých cílení v rámci jedné sestavy ( Zájmy, Pohlaví, Věk, Retargeting, Zájmy o koupi, Umístění,) a neponecháváte u nich výchozí hodnotu, která se přebírá ze sestavy. V následující ukázce zjistíte, kdy systém v jakých posloupnostech tu kterou Max. CPC použije.
Řazení je od nejvyšší priority k nejnižší
1) Produktová skupina
Příklad:
Reklama se zobrazí z Produktové skupiny „Vše skladem„ = Použije se Max. CPC 11 Kč. Bez ohledu na další nastavení. Protože Produktová skupina „Vše skladem„ má individuálně upravenou Max. CPC a má nejvyšší prioritu.
2) Pohlaví, věk
Příklad:
Reklama se zobrazí pro Pohlaví „Žena„se Zájmem o „Děti„ z Produktové skupiny „Levné zboží„ = Použije se Max. CPC 6 Kč.
3) Typ cílení (Umístění, Témata, Retargeting, Zájmy, Zájmy o koupi)
Příklad:
Reklama se zobrazí pro Pohlaví „Muž„ se Zájmem o „Fitness„ z Produktové skupiny „Levné zboží„ = Použije se Max. CPC 7 Kč. (protože Pohlaví „Muž„ nemá nastavenou individuální Max. CPC, přebírá Max. CPC ze sestavy. Proto se jako další v pořadí priorit použije systém individuálně nastavených 7 Kč z Cílení na Zájem „Fitness„).
4) Sestava
Jestliže je nastavena rozdílná cena u různých typů cílení (např. Umístění + Zájmy), použije se Max. CPC toho cílení, které v aukci zvítězí.
Z principu fungování systému při cílení pomocí klíčových slov v obsahové síti se nereflektuje individuálně použitá Max. CPC u klíčových slov pro obsahovou síť.