Doporučení pro správné nastavení
- Založte novou kampaň, nebo alespoň sestavu ve stávající DRTG kampani. Uvidíte tak výkon DRTG návštěvníků Seznamu odděleně a budete moci vyloučit stávající návštěvníky (vizte dále)
- Dle uvážení nastavte délku členství DRTG seznamu (na stránce Retargeting v sekci Nástroje) v jeho nastavení podobně jako u běžných RTG seznamů. Doporučujeme spíše kratší – 2 nebo 3 dny, avšak záleží na charakteru nabízeného zboží a vlastní zkušenosti.
- Nastavte sestavě max. CPC nebo CPT. Protože konverzní poměr bude pravděpodobně o něco nižší, doporučujeme o něco nižší než u stávajícího DRTG.
- Vylučte RTG seznam návštěvníků webu – nebude tak docházet k překryvu s publikem např. stávajícího RTG a DRTG.
- Nastavte šablonu, ideálně dvě, pro testování výkonu.
- Při vyhodnocení berte v potaz, že DRTG návštěvníků Seznamu je spíše akviziční formát a je vhodné jej vyhodnocovat i se zohledněním asistovaných konverzí (např. v Google Analytics). Běžné konverze v Skliku jsou započtené pouze poslednímu zdroji a u DRTG návštěvníků Seznamu tedy bude chybět větší část než u běžného DRTG.