Dobití kreditu
Reklama Sklik se hradí prostřednictvím Klientské zóny, jejíž součástí je služba Seznam Peněženka. Do té se přihlásíte pod stejnými přihlašovacími údaji jako do Skliku. Jakmile dojde k dobití kreditu, aktivní reklama se začne zobrazovat.
Stav Peněženky naleznete v rozhraní Skliku v pravém horním rohu obrazovky a v Klientské zóně. Přesnou výši utracených prostředků za zvolené období najdete ve statistikách inzerentského rozhraní Skliku.
Statistiky služeb Sklik a Peněženka se aktualizují se zpožděním a časově nezávisle na sobě. Prokliky uživatelů se z kreditu strhávají dávkově za různé časové intervaly dle vytíženosti systému.
Způsob dobití kreditu
Pro platbu reklamy Sklik slouží Seznam Peněženka, kterou je možné dobít bankovním převodem, platební kartou, online přímo z účtu klienta (do maximální výše 10 tis. Kč na jedno dobití) nebo prostřednictvím našeho obchodního oddělení, případně přiděleného account managera společnosti Seznam.cz.
Při prvním dobití kreditu je klient povinen zadat fakturační údaje. Vyplněním základních kontaktních a fakturačních údajů autorizujete svůj klientský účet. Autorizace je zpravidla vyřízena během 2 pracovních dnů.
Po autorizaci účtu v Seznam Peněžence a dobití kreditu si můžete stáhnout v rozhraní Klientské zóny fakturu, kterou si můžete zahrnout do firemních nákladů.
Tip:
Využijte možnost automatického dobíjení v Klientské zóně, snížíte tak pravděpodobnost pozastavení kampaní z důvodu vyčerpání kreditu. Při objednávce kartou zaškrtnete Povolit snadné platby kartou a po dobití zvolíte „Platby zautomatizovat“ dostanete se tak na stránku, kde nastavíte pravidlo pro automatické dobíjení.
Trvání platby
Při online platbě (do maximální výše 10 tis. Kč na jedno dobití) nebo platební kartou dojde k navýšení kreditu téhož dne. Platba převodem z účtu trvá 2-4 pracovních dní v závislosti na vašem bankovním ústavu. Více informací včetně odpovědí na často kladené otázky naleznete v nápovědě služby Seznam Peněženka.