Rozšíření reklam na úrovni účtu
Podporovaná rozšíření:
Na stránce Nastavení ve vašem účtu můžete v příslušné sekci zadat rozšíření reklam na úrovni účtu. Zadaná rozšíření se aplikují na všechny kampaně, sestavy a reklamy, která nemají daná rozšíření zadaná na úrovni kampaně, resp. sestavy nebo reklamy.
Díky zadání rozšíření reklam na úrovni účtu tedy není třeba zadávat rozšíření na nižších úrovních, pokud pro danou kampaň nebo sestavu nechcete uživatelům zobrazovat jiné rozšíření.
Podporovaná rozšíření:
Logo
Logo se předvyplní ve všech nově vytvářených kombinovaných reklamách v Obsahové síti. Podívejte se na doporučení pro zadávání loga na této stránce.
Barvy reklamy
Tyto barvy se předvyplní při zadávání nové kombinované reklamy. Více informací o barvách najdete na této stránce.
Telefonní číslo
Funkce Click2Call umožňuje zobrazovat u textových reklam na mobilních telefonech tlačítko přímého volání. Po kliknutí na něj je automaticky vytočeno přiřazené telefonní číslo. Více o telefonních číslech najdete na této stránce.
Adresa
Své reklamy můžete rozšířit o adresu firmy nebo prodejny propojením s firemním zápisem na Firmy.cz. Rozšíření o adresu se u textových reklam zobrazuje pouze ve Vyhledávací síti.
Díky rozšíření reklamy o adresu získají uživatelé informace, jež mohou ovlivnit jejich rozhodování. Účinně tak oslovíte především skupinu lidí, která hledá místní nabídku. Více o rozšíření o adresu najdete na této stránce.
Sklik Odkazy
Rozšiřující odkazy na další stránky webu jsou zpravidla kategorie e-shopu, firemní profily na sociálních sítích nebo důležité stránky na vašem webu apod. Více o Sklik Odkazech najdete na této stránce.
Popisky
Popisky jsou rozšířením reklamního sdělení ve Vyhledávacích kampaních. Díky popiskům můžete zdůraznit své konkurenční výhody a získat tak na svůj web více zákazníků. Jedná se o krátká textová sdělení, která si zvolí inzerent a která se zobrazují pod textem reklamy. Více o Popiscích najdete na této stránce.
Na úroveň účtu mohlo dojít k automatickému vytvoření entit podle následujícího klíče:
- Popisky – čtyři nejpoužívanější z úrovně kampaní
- Sklik odkazy – šest nejpoužívanějších z úrovně kampaní
- Telefonní číslo – nejpoužívanější telefonní číslo z nastavení kampaní
- Adresa firmy – adresa nejčastěji použité pobočky
Jestli nechcete takto nastavené entity využívat, můžete je z úrovně kampaně odebrat.