Nápověda menu

Přístup do účtu

Sklik umožňuje poskytnout přístup do účtu bez nutnosti sdělit přihlašovací údaje. O přístup můžete požádat nebo jej nabídnout v nastavení vašeho účtu.

Podle nastavené úrovně přístupu přidělíte nebo vám budou přidělena následující práva:

  • Reportér statistik – Uživatel může do účtu Skliku nebo sjednoceného účtu Zboží.cz pouze nahlížet, systém mu tak nedovolí vytvářet kampaně a provádět jakékoliv úpravy v jejich nastavení. Vytvářet a upravovat může pouze statistické reporty.
  • Správce kampaní – Uživatel má možnost do účtu nahlížet a plně využívat inzerentské rozhraní pro vytváření a nastavování kampaní. Ve sjednoceném účtu Zboží.cz nemůže provádět žádné změny v nastavení provozovny kromě nastavení dopravy, ale může vidět její nastavení a diagnostiku.
  • Administrátor účtu – Uživatel může do účtu nahlížet a vytvářet / upravovat kampaně, statistické reporty i nastavení účtu. Oproti Správci kampaní může spravovat přístupy jiných uživatelů do daného účtu. Ve sjednoceném účtu Zboží.cz může provádět veškeré změny v nastavení provozovny, vidí diagnostiku a může reagovat na uživatelské recenze.

Účet, který žádáte nebo mu nabízíte přístup, musí mít odsouhlasené smluvní podmínky reklamního systému Sklik a být registrovaný v Peněžence.

Dobít kredit v účtu, do kterého se převtělíte, není možné bez ohledu na přidělená práva. Kredit lze dobít pouze do účtu, ve kterém jste přihlášeni pomocí hesla a názvu účtu.

Žádost o přístup, nabídku přístupu nebo změnu úrovně přístupu musí druhý účet schválit. O veškerých úkonech v rámci schvalovacího procesu jsou informovány oba účty prostřednictvím systémových zpráv. Budete-li mít přístup alespoň do jednoho účtu, objeví se ve vašem inzerentském rozhraní záložka Účty.

Nabídnutí/požádání o přístup do jiného účtu

Záložka Účty slouží pro lepší přehled nad účty, do kterých máte přístup. Naleznete zde možnost požádat o přístup, pojmenovat připojené účty, sledovat jejich souhrnná statistická data za zvolené období, rychle přistupovat k novým zprávám nebo upravovat vlastnosti propojení.

V inzerentském rozhraní se nachází nad horní lištou rozbalovací nabídka sloužící pro rychlé přepínání mezi účty, do kterých máte přístup.

Doporučení:

Po skončení spolupráce doporučujeme zkontrolovat si a promazat přístupy do účtů (přístupy agentur, třetích stran) z důvodu bezpečnosti.

Jak fungují přístupové role na Zboží.cz (bez sjednoceného řízení inzerce v Skliku)

  • Obchody pro přihlašování do administrace Zboží.cz používají Registrovaný účet Seznamu. 
  • Práva pro přístup ke svým účtům spravují prostřednictvím Klientské zóny (nebo rozhraní Skliku, pokud mají sjednocené řízení inzerce po 18.2.2025). 
  • Registrované účty Seznamu mohou v administraci Zboží.cz provádět akce v rozsahu práv dle přidělené role. 
  • Vlastník účtu může v administraci Zboží svou provozovnu převést na jiný Registrovaný účet Seznamu se zachováním historie provozovny a kampaní i propojení s Sklikem. 
  • V administraci Zboží.cz je možné přepínat mezi Zboží.cz účty, které jsou Registrovanému uživateli Seznamu dostupné.

Oprávnění dle přístupových rolí

Přístupová rolePřevod účtuStatistikyAukceSpráva kampaněEditace XML feeduSpráva recenzíNastavení dopravy a výdejních místPárování
Vlastník účtu
Správce
Optimalizátor
Asistent

Zboží Správce – Má podobná práva jako Vlastník, včetně přístupu k datovému API. Nemá právo editace informací o eshopu ani možnost převést účet. 
Zboží Optimalizátor – Má přístup do statistik, vyhodnocuje a sleduje výkon. Nastavuje ceny za proklik a parametry dopravy, kontroluje efektivitu inzerce. Nemá přístup k recenzím zákazníků. Vhodné pro externisty či agentury.
Zboží Asistent – Může párovat nenapárované nabídky na produkty Zboží.cz. Vhodné například pro brigádníky.

Zboží Reportér statistik – Vytvářet a upravovat může pouze statistické reporty, k ostatním nastavením má přístup pouze v režimu čtení. Nemá přístup k recenzím zákazníků.

Podrobný návod, jak s účty pracovat, naleznete v Nápovědě Klientské zóny.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.