Nápověda menu

Přístup do účtu

Sklik umožňuje poskytnout přístup do účtu bez nutnosti sdělit přihlašovací údaje. O přístup můžete požádat nebo jej nabídnout v nastavení vašeho účtu.

Podle nastavené úrovně přístupu přidělíte nebo vám budou přidělena následující práva:

  • Reportér statistik – Uživatel může do účtu Skliku pouze nahlížet, systém mu tak nedovolí vytvářet kampaně a provádět jakékoliv úpravy v jejich nastavení. Vytvářet a upravovat může pouze statistické reporty.
  • Správce kampaní – Uživatel má možnost do účtu nahlížet a plně využívat inzerentské rozhraní pro vytváření a nastavování kampaní. Nemůže provádět žádné změny v nastavení provozovny kromě nastavení dopravy, ale může vidět její nastavení a diagnostiku.
  • Administrátor účtu – Uživatel může do účtu nahlížet a vytvářet / upravovat kampaně, statistické reporty i nastavení účtu. Oproti Správci kampaní může spravovat přístupy jiných uživatelů do daného účtu. Může provádět veškeré změny v nastavení provozovny, vidí diagnostiku a může reagovat na uživatelské recenze.

Účet, který žádáte nebo mu nabízíte přístup, musí mít odsouhlasené smluvní podmínky reklamního systému Sklik a být registrovaný v Peněžence.

Dobít kredit v účtu, do kterého se převtělíte, není možné bez ohledu na přidělená práva. Kredit lze dobít pouze do účtu, ve kterém jste přihlášeni pomocí hesla a názvu účtu.

Žádost o přístup, nabídku přístupu nebo změnu úrovně přístupu musí druhý účet schválit. O veškerých úkonech v rámci schvalovacího procesu jsou informovány oba účty prostřednictvím systémových zpráv. Budete-li mít přístup alespoň do jednoho účtu, objeví se ve vašem inzerentském rozhraní záložka Účty.

Nabídnutí/požádání o přístup do jiného účtu

Záložka Účty slouží pro lepší přehled nad účty, do kterých máte přístup. Naleznete zde možnost požádat o přístup, pojmenovat připojené účty, sledovat jejich souhrnná statistická data za zvolené období, rychle přistupovat k novým zprávám nebo upravovat vlastnosti propojení.

V inzerentském rozhraní se nachází nad horní lištou rozbalovací nabídka sloužící pro rychlé přepínání mezi účty, do kterých máte přístup.

Doporučení:

Po skončení spolupráce doporučujeme zkontrolovat si a promazat přístupy do účtů (přístupy agentur, třetích stran) z důvodu bezpečnosti.

Jak fungují přístupové role v Centru prodejce (dříve administrace Zboží.cz)

  • Obchody pro přihlašování do Centra prodejce (dříve administrace Zboží.cz) používají Registrovaný účet Seznamu. 
  • Práva pro přístup ke svým účtům spravují prostřednictvím Klientské zóny nebo rozhraní Skliku
  • Registrované účty Seznamu mohou v Centru prodejce (dříve v administraci Zboží.cz) provádět akce v rozsahu práv dle přidělené role.  
  • V Centru prodejce (dříve v administraci Zboží.cz) je možné přepínat mezi účty, které jsou Registrovanému uživateli Seznamu dostupné.

Oprávnění dle přístupových rolí

Přístupová rolePřevod účtuStatistikyAukceSpráva kampaněEditace XML feeduSpráva recenzíNastavení dopravy a výdejních místPárování
Vlastník účtu
Správce
Optimalizátor
Asistent
  • Správce – Má podobná práva jako Vlastník, včetně přístupu k datovému API. Nemá právo editace informací o eshopu ani možnost převést účet.
  • Optimalizátor – Má přístup do statistik, vyhodnocuje a sleduje výkon. Nastavuje ceny za proklik a parametry dopravy, kontroluje efektivitu inzerce. Nemá přístup k recenzím zákazníků. Vhodné pro externisty či agentury.
  • Asistent – Může párovat nenapárované nabídky na produkty Zboží.cz. Vhodné například pro brigádníky.

Reportér statistik – Vytvářet a upravovat může pouze statistické reporty, k ostatním nastavením má přístup pouze v režimu čtení. Nemá přístup k recenzím zákazníků.

Podrobný návod, jak s účty pracovat, naleznete v Nápovědě Klientské zóny.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.