Popisky
Popisky jsou rozšířením reklamního sdělení ve vyhledávacích kampaních. Díky popiskům můžete zdůraznit své konkurenční výhody a získat tak na svůj web více zákazníků. Jedná se o krátká textová sdělení, která si zvolí inzerent a která se zobrazují pod textem reklamy.
Jak se Popisky zadávají?
Pod záložkou Odkazy/Popisky ve vaší kampani nebo sestavě.
Nejrychlejší způsob zadání rozšíření o popisky je nastavit je přímo na úrovni účtu. Toto rozšíření pak bude použito ve všech kampaních, které nemají nastavené vlastní rozšíření.
Zadáte text rozšíření a nevyplníte cílovou URL. Rozšíření se pak uloží jako Popisek.
Popisky je možné přiřadit stejně jako Sklik Odkazy na úrovni sestavy i na úrovni kampaně.
Rozšíření o Popisky také podporujeme v importéru a v exportu, kde je Sklik plně kompatibilní s callout extensions z Google Ads. Stejně tak je k dispozici i přes API.
Jaké Popisky zadávat?
Popište výhody, proč by měl potenciální zákazník kliknout na vaši reklamu. Možné využití: doprava zdarma, zmínka o aktuální akci, dárek, jiné konkurenční výhody, použijte čísla, upoutejte pozornost. Popisky doporučujeme zadat alespoň 4, abyste maximálně zviditelnili svou reklamu ve výsledcích vyhledávání.
V případě, že budete zadávat Popisky na úrovni kampaně, berte na vědomí, že by měly být relevantní ke všem reklamám ze všech sestav.
Jak se Popisky zobrazí?
- Množina i pořadí se vybírá zcela náhodně.
- Mohou se zobrazit na různých pozicích.
- Zobrazují se vždy v řadě – pokud by se na desktopu nevešly, zobrazí se max. 3 (podobně jako Sklik Odkazy).
- Maximální počet znaků je stejný jako u Sklik Odkazů – 25.
- Zobrazí se, i když se nezobrazí Sklik Odkazy, tedy mohou se zobrazit zároveň.
Pokud nezadáte maximální počet Popisků pro sestavu, systém při výdeji reklamy doplní Popisky z úrovně kampaně, pokud jsou k dispozici. V případě, že není na úrovni kampaně dostatečné množství Popisků, doplní systém při výdeji reklamy další Popisky z úrovně účtu, pokud jsou k dispozici. Maximální počet Popisků při výdeji zůstává vždy omezen na 4.