Odkazy / Sitelinky
Rozšiřující odkazy na další stránky webu jsou zpravidla kategorie e-shopu, firemní profily na sociálních sítích nebo důležité stránky na vašem webu apod.
Sklik Odkazy jsou součástí textových reklam a platí pro ně stejná pravidla. Mohou se zobrazit na různých pozicích v hledání na Seznam.cz.
Zobrazují se v hledání na Seznam.cz.
Základní vlastnosti
- Text Sklik Odkazu má 25 znaků.
- Nefunguje zde dynamický text {Keyword:}
- Cílová URL má 1024 znaků.
- Je možné používat tzv. dynamické proměnné, jako v URL reklam a klíčových slov
- Každá kombinace text Odkazu + URL je unikátní v rámci celého účtu
- URL Sklik Odkazu lze editovat
- Každé kampani i sestavě může být přiřazeno libovolné množství Odkazů
- Cena za proklik na Sklik Odkaz je stejná jako za proklik na reklamu
- Na Odkazy se vztahují příslušná pravidla jako pro text reklam.
Na úrovni sestavy naleznete záložku Odkazy s možností vytvořit, editovat a přiřadit Odkazy i vidět příslušné statistiky. Na úrovni kampaně je možné tato rozšíření vytvořit a přiřadit kampani.
Vytváření Odkazů
Nejrychlejší způsob zadání rozšíření o odkazy je nastavit je přímo na úrovni účtu. Toto rozšíření pak bude použito ve všech kampaních, které nemají nastavené vlastní rozšíření.
Editace a přiřazování Odkazů ke kampaním a sestavám
Kliknutím na „tužku“ lze editovat text a cílovou URL Odkazu
Zobrazování Sklik Odkazů
- U textových reklam se zobrazují 2 – 6 Sklik Odkazů v jednom nebo dvou řádcích, podle jejich počtu.
- Zobrazení Sklik Odkazů závisí na úspěšnosti reklamy – čím vyšší, tím vyšší může být počet zobrazených Sklik Odkazů.
- Inzerent má možnost jich v Skliku vytvořit libovolné množství a systém je pak vybírá a střídá podle toho, jak jsou tyto Odkazy úspěšné.
Pokud nezadáte maximální počet Odkazů pro sestavu, systém při výdeji reklamy doplní Odkazy z úrovně kampaně, pokud jsou k dispozici. V případě, že není na úrovni kampaně dostatečné množství Odkazů, doplní systém při výdeji reklamy další Odkazy z úrovně účtu, pokud jsou k dispozici. Maximální počet Odkazů při výdeji zůstává vždy omezen na 6.
Ve vyhledávání zobrazujeme pouze Odkazy s rozdílnou cílovou URL adresou. Pokud zadáte do Odkazů stejnou cílovou URL adresu, tak se z takových Odkazů vybere vždy jen jeden a ostatní se nezobrazí.
Podle čeho se Sklik Odkazy řadí?
Systém bude upřednostňovat zobrazování Odkazů, které budou pro uživatele nejzajímavější – tj. na které se nejvíce ve spojení s daným klíčovým slovem kliká.
Vyhodnocování
Ve statistických reportech naleznete typ přehledu Odkazy, který obsahuje statistiky jednotlivých rozšíření. Na základě těchto informací můžete vyhodnotit výkon jednotlivých rozšíření v konkrétní kampani, sestavě nebo konkrétní reklamě.
Sklik podporuje export i import Sklik Odkazů v kompatibilním formátu s Google Ads Editorem.