Interscroller
- Platební model kampaní pro Interscroller
- Jak Interscroller vytvořit
- Podrobná pravidla a technické specifikace pro Interscroller
Interscroller je největší mobilní formát, který reaguje na scrollování stránky v mobilním telefonu. Samotné reklamní sdělení se nachází v pozadí stránky, kde ho návštěvník scrollováním postupně odkrývá. Můžete jej nahrát v obsahových a jednoduchých obsahových kampaních jako standardní banner.
S ohledem na vysokou vizibilitu je obzvláště vhodný pro fáze See a Think z frameworku STDC. Samozřejmě ho využijete i pro fáze Do a Care, například pomocí retargetingu. Fyzicky se jedná o běžný statický obrázek jako u běžných bannerů, a je možné jej vytvářet i pomocí HTML5 bannerů nebo Externího kódu.
Při tvorbě podkladů nezapomeňte na technické specifikace a pravidla. A že na obrázku nesmí chybět reklamní sdělení ve vyhraněném prostoru.
Platební model kampaní pro Interscroller
Pro Interscroller doporučujeme používat výhradně kampaně s nastavením platby za tisíc zobrazení (CPT). Při použití CPC modelu se reklama velmi pravděpodobně nebude zobrazovat, protože nedosáhne minimální nutné ceny za tisíc zobrazení.
Doporučené CPT je od 70 Kč výše. Vyšší cena za tisíc zobrazení zvyšuje pravděpodobnost, že bude reklama vydána.
Jak Interscroller vytvořit
- Založte novou obsahovou kampaň nebo jednoduchou obsahovou kampaň a nastavte platební model na platbu za tisíc zobrazení (CPT).
- Vytvořte reklamu stejným postupem jako u běžných grafických bannerů.
- Pro kontrolu správného rozvržení obrázku doporučujeme použít zdrojové soubory a makety pro jeho vytvoření, kde je vyznačen i viditelný prostor pro hlavní sdělení.
Volitelné položky
Měřicí šablona – nepovinné pole pro zadání URL s externím měřicím systémem. Toto pole vyplňují pouze uživatelé, kteří používají měřicí systém třetích stran.
Proměnné pro měřicí šablonu
- Cílovou URL reklamy je možné do Měřicí šablony zadat ve formě proměnné. K dispozici je několik variant:
- {lpurl} – Parametr, který vkládá Cílovou URL. Musí se jednou escapovat.
- {lpurl+2} – Dvojnásobně kódovaná cílová URL. Hodí se v případě, že používáte řetězec přesměrování.
- {unescapedlpurl} – Nekódovaná cílová URL.
- {escapedlpurl} – Kódovaná cílová URL. Kódují se znaky :, /, ?, = a %.
- {escapedlpurl+2} – Dvojnásobně kódovaná cílová URL. Hodí se v případě, že používáte řetězec přesměrování.
Příklad {lpurl}:
Měřicí šablona: http://www.mericiserver.com/?url={lpurl}
Cílová URL (z reklamy): https://domena.cz/dorty-pro-deti/
URL prokliku: http://www.mericiserver.com/?url=https%3A//domena.cz/dorty-pro-deti/%26id%3D5
Pokud použijete externí měřící šablonu, zkontrolujte si zda je cílová URL po prokliku správná a zda se správně započítávají zobrazení a prokliky. V případě užití měřící šablony negarantujeme správné započítávání statistik a funkčnost prokliku na cílovou URL.