Doporučení pro DRTG
Z výsledků DRTG kampaní inzerentů, se kterými jsme testovali, vyplynulo, že se vyplatí rozdělit DRTG kampaně do více sestav dle časové platnosti. Např. 0 až 3 dny, 4 až 7 dní, 8 až 14 dní. Reklamní sestava s prvně jmenovaným seznamem bývá z pohledu konverzí nejefektivnější, proto doporučujeme, abyste ji pro maximalizaci zásahu nastavili nejvyšší cenovou nabídku. Poslední jmenovaný seznam objednávky také přináší, nicméně jeho efektivita není tak vysoká. Proto je lepší mu nastavit nižší cenovou nabídku.
V tuto chvíli není možné DRTG seznamy vkládat do retargetingových kombinací, proto je třeba vytvořit více sestav, do všech vložit DRTG seznam a následně na úrovni sestavy vyloučit návštěvníky o dané platnosti. Např. u seznamu 0 až 3 vyloučíte kromě těch, kteří nákup dokončili, i uživatele z retargetingové kombinace 14 dní bez prvních 3 dní.
Aby uměl DRTG v Skliku poznat, které produkty si návštěvník na webu prohlížel, je třeba kromě nasazeného běžného retargetingového kódu zajistit, aby prohlížené URL nabídek odpovídaly URL nabídek, které máte zadané ve feedu.
- Sklik si poradí s měřicími UTM parametry (a ve výdeji použije ty, které máte zadané v autotaggingu) i jinými parametry za znakem ? a takové produkty spáruje.
- V případě, že vaše webové řešení používá pro zobrazení konkrétní nabídky parametrů za znakem „?„, DRTG fungovat nebude. Takové webové řešení je dnes ale výjimečné. Případně máte možnost využít pokročilého retargetingového kódu pro nabídky konkrétních produků, či kategorií eshopu.
Vyvarujte se použití jediného DRTG seznamu s dlouhou platností (např. 30 dní) bez segmentace nebo nastaveným vysokým maximálním cenám za proklik vůči nízkým denním rozpočtům kampaně (např. CPCmax 15 Kč vs. denní rozpočet kampaně 150 Kč). Nebude to efektivní.