Textové reklamy
Pro textové reklamy platí společná pravidla inzerce.
Před začátkem inzerce se rovněž ujistěte, zdali se nechystáte v Skliku propagovat nepovolený či omezený obsah.
Pro psaní textové reklamy dále platí tato pravidla
- Text reklamy musí dávat smysl, pouhé shluky slov nejsou povoleny.
- Slova se nesmí mezi jednotlivými řádky dělit. Text titulku a popisku však může bez nutného ukončení věty navazovat.
- Nesmí se nadměrně opakovat slova.
- Textová reklama nesmí vyzývat ke kliknutí, například frází „klikněte zde“.
- Klíčová slova musí souviset s textem reklamy a s obsahem cílových stránek.
- V 1. ani ve 2. titulku se nesmí vyskytovat vykřičník.
- V 1. a 2. popisku je možné použít po jednom vykřičníku.
- Nepovolujeme využití velkých písmen ve tvaru ZDARMA, LEVNÉ, AKCE apod.
- Jazyk textu reklamy musí odpovídat jazyku všech klíčových slov v sestavě. Shoda s jazykem cílové stránky není vyžadována.
- Při využití favicon, je potřeba zajistit, aby se zobrazoval pouze favicon (drobný obrázek), kterým se web prezentuje na záložce prohlížeče nebo v zástupci, a který odpovídá prezentaci daného subjektu provozující webovou stránku.
Pokud nabízíte produkty či výrobky z oblasti léků, speciálních potravin, či potravin pro zvláštní výživu (více na: Zdravotní tvrzení léky a potraviny) – musí být potřebné označení:
- Doplněk stravy
- Potravina pro zvláštní výživu
- Lék k vnitřnímu/vnějšímu užití
viditelně uvedeno v Titulku 1, Titulku 2, Popisku 1, nebo v jedné z cest v viditelné URL.
Sklik Odkazy
- Na odkazy se vztahují obecná pravidla a pravidla pro cílovou URL stejná pro všechny reklamní formáty.
- Nelze použít stejný název pro více Odkazů, i když má každý z nich jinou cílovou URL.
- Text Odkazu musí souviset s obsahem na vstupní stránce reklamy.
- V Odkazu nedovolujeme využívat výrazy chráněné ochrannou známkou.
- Každý Odkaz musí vést na jinou cílovou URL.
Základní vlastnosti Odkazů a jejich možnosti nastavení naleznete zde.