Nastavení kampaně Vyhledávání

Nastavení kampaně

Doba platnosti kampaně

Denní rozpočet je maximální částka, kterou jste ochotni utratit za jeden den. Po jeho vyčerpání se inzeráty kampaně přestanou zobrazovat. Denní rozpočet je možné kdykoliv změnit.

Pokud vaše kampaň v daný den vyčerpá denní rozpočet, zobrazování reklamy můžete znovu aktivovat navýšením denního rozpočtu.
Denní rozpočet

Denní rozpočet

Datum začátku a konce kampaně slouží pro odložení začátku a určení konce zobrazování dané kampaně. Začátek nebo konec kampaně můžete nastavit nezávisle na sobě.

Datum začátku a konce kampaně

Datum začátku a konce kampaně

Celkový rozpočet určuje výši celkové útraty, po jejímž dosažení se pozastaví zobrazování kampaně. Pro obnovení je nutné vynulovat odečet nebo zrušit omezení smazáním hodnoty Celkový rozpočet.

Celkový rozpočet

Celkový rozpočet

Celkový počet prokliků definuje hranici, po jejímž dosažení se pozastaví zobrazování kampaně. Pro obnovení je nutné vynulovat odečet nebo zrušit omezení smazáním hodnoty Celkový počet prokliků.

Celkový počet prokliků

Celkový počet prokliků

Zacílení místa zájmu

Reklamní systém Sklik vám umožňuje zacílit reklamu podle místa vašeho zájmu pomocí Regionálního cíleníRozšíření inzerátu o adresu.

Zacílení místa zájmu

Zacílení místa zájmu

Časové plánování

Prostřednictvím Časového plánování máte možnost určit časový interval, ve kterém se (ne)má vaše kampaň zobrazovat. Rovněž můžete procentuálně navýšit či ponížit maximální cenu za proklik u sestav a klíčových slov v daném období.

Časové plánování

Časové plánování

Způsob střídání inzerátů

Způsob, jakým se mají střídat inzeráty v rámci sestavy, máte možnost zvolit v Nastavení kampaně, pro kterou bude platný napříč všemi jejími sestavami.

Způsob střídání inzerátů

Způsob střídání inzerátů

  • Rovnoměrně – inzeráty se zobrazují ve stejném poměru, střídání je tak zcela rovnoměrně.
  • Optimalizovaně dle CTR – preferuje inzeráty dle naměřené míry prokliku (CTR).
  • Optimalizovaně dle CPA – preferuje inzeráty s nižší cenou za získání jedné konverze (CPA).
  • Optimalizovaně dle PNO – preferuje inzeráty s nižším přepočteným podílem nákladů na obratu (PNO).
Při spuštění nové kampaně doporučujeme využít Rovnoměrné střídání inzerátů. Rychleji a spolehlivěji nasbíráte kvalitní statistická data pro vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých inzerátů.

Způsob zpoplatnění v obsahové síti

Pokud se vaše kampaň zobrazuje v Obsahové síti, máte možnost vybrat si ze dvou způsobů úhradu, tedy mezi výchozí platbou za proklik nebo platbou za 1000 zobrazení. U kampaní cílených do Vyhledávací i Obsahové sítě zároveň se při volbě CPT automaticky vypne zobrazování reklamy ve vyhledávání.

Způsob zpoplatnění v obsahové síti

Způsob zpoplatnění v obsahové síti

Cílení na zařízení

PC – kampaně se budou vydávat pouze na desktopových zařízeních s plnohodnotným operačním systémem Windows, MacOS, nebo Linux, s nainstalovanou plnou verzí prohlížečů IE, Firefox, Opera, Chrome.

Tablet – kampaně se budou vydávat na všech tabletech, které jsou dostupné na českém trhu (internetu).

Seznam všech podporovaných zařízení

Acer, Amazon, Apple, Archos, Arival, Asus, Barnes & noble, Creative, Dell, Emgeton, Fujitsu, HP, Htc, Huawei, Hyundai, Kobo, Lenovo, Lg, Mivvy, Motorola, Prestigio, Rim, Samsung, Sencor, Sony, Toshiba, Umax, Zte, Unbranded/Generic.

Mobil – kampaně se budou vydávat na všech mobilní zařízení, které mají jakýkoliv internetový prohlížeč.

Seznam všech podporovaných zařízení

Acer, Alcatel, Aligator, Apple, Asus, Benq Siemens, Caterpillar, Dell, Docomo, Emgeton, Ericsson, Eten, Evolve, Gigabyte, Hp, Htc, Huawei, Inq, Lenovo, Lg, Mivvy, Motorola, Nec, Nokia, Palm, Panasonic, Philips, Prestigio, Rim, Sagem, Samsung, Sharp, Siemens, Sonim, Sony, Sonyericsson, Thl, Ubiquam, Vertu, Xiaomi, Zopo, Zte, Unbranded/Generic.

Multimediální zařízení – kampaně se budou vydávat na herních konzolích a chytrých televizorech. Jedná se o výrobce Sony, Nintendo, Panasonic a Samsung.

Cílení na zařízení

Cílení na zařízení

Toto nastavení se týka celé kampaně a všech sítí.

Ve statistickém reportu máte možnost zvolit Typ zařízení, kde v rámci jedné kampaně uvidíte rozpad statistik dle zařízení.

Zařízení, které se nám nepodaří rozpoznat, automaticky zařadíme do skupiny PC.

Pokud chcete cílit na jednotlivé typy zařízení s vlastním rozpočtem nebo třeba použít jiné texty inzerátů, musíte pro každé zařízení vytvořit vlastní kampaň.

Vyloučené weby

U kampaně můžete také nastavit, na kterých webech VyhledávacíObsahové sítě si nepřejete zobrazovat své inzeráty.

Zrušit zobrazování na stránkách jednotlivých služeb Vyhledávací sítě můžete provést jejich odškrtnutím.

Vyloučené weby

Vyloučené weby

Zobrazování v Obsahové síti máte možnost zcela vypnout nebo nastavit vyloučením konkrétních webů.

Vyloučení konkrétních webů

Vyloučení konkrétních webů

Kopírování nastavení kampaně

Vedle možnosti Uložit nastavení, můžete využít variantu Uložit a kopírování nastavení. Tato varianta vám pomůže přenést nastavené hodnoty (reg. cílení, čas. plánování, atd.) i do jiných kampaní snadno a rychle.