ITEM_ID
- Identifikátor nabídky se v URL nachází za znaky ? nebo #.
- Používáte varianty nabídek a na jedné URL se fyzicky nachází více různých nabídek (např. rozměry postele nebo barvy jednoho trička).
- URL v XML feedu z nějakého důvodu nesouhlasí s URL, na které se nabídka při běžném vstupu uživatele na web, nachází. Vč. přesměrovaných URL.
Využití ITEM_ID
Párování přes itemId doporučujeme využít, pokud identifikátor nabídky v URL je parametr za značkou ? nebo #. Aby Sklik poznal, jaký produkt si uživatel na webu prohlíží, je třeba upravit stávající retargetingový kód.
Retargetingový kód je potřeba obohatit o parametr item_id dle vzoru na stránce retargetingový kód.
- Jako hodnotu parametru itemId je třeba nechat vkládat ITEM_ID nabídek z vašeho XML feedu na Zboží.cz. Jak s parametrem ve feedu naložit se dočtete ve specifikaci Zboží.cz.
- V druhém řádku je třeba pouze u stránek s detaily nabídek vkládat hodnotu offerdetail.
Pro zkušeného webmastera by neměl být problém tyto hodnoty vkládat přes tag manager. Jen pozor, při vkládání RTG kódu lze zapsat jak „var seznam_retargetingId“ tak i „var seznam_retargeting_id „.
Správné nasazení poznáte tak, že do 24 hodin uvidíte nárůst označených uživatelů v retargetingovém seznamu DRTG – Návštěvníci produktů.
Doporučení
Doporučujeme nastavit vyšší cenu za proklik u cílení na návštěvníky produktů, jelikož takovému publiku se zobrazují relevantnější nabídky (blíže tomu, co uživatel hledal) a pravděpodobnost prokliku i nákupu je tedy vyšší.
DRTG seznam cílení na návštěvníky kategorií se chová shodně, jako DRTG seznam s návštěvníky produktů.
Pokud je seznam pozastaven, nenačítají se nová publika. Pro stávající publika se ale DRTG vydává.
Pokud je seznam ve stavu Smazáno, nedochází ani k párování publik, ani k výdeji DRTG.