Nápověda menu

ITEM_ID

  • Identifikátor nabídky se v URL nachází za znaky ? nebo #.
  • Používáte varianty nabídek a na jedné URL se fyzicky nachází více různých nabídek (např. rozměry postele nebo barvy jednoho trička).
  • URL v XML feedu z nějakého důvodu nesouhlasí s URL, na které se nabídka při běžném vstupu uživatele na web, nachází. Vč. přesměrovaných URL.

Využití ITEM_ID

Párování přes itemId doporučujeme využít, pokud identifikátor nabídky v URL je parametr za značkou ? nebo #. Aby Sklik poznal, jaký produkt si uživatel na webu prohlíží, je třeba upravit stávající retargetingový kód.

Retargetingový kód je potřeba obohatit o parametr item_id dle vzoru na stránce retargetingový kód.

  • Jako hodnotu parametru itemId je třeba nechat vkládat ITEM_ID nabídek z vašeho XML feedu na Zboží.cz. Jak s parametrem ve feedu naložit se dočtete ve specifikaci Zboží.cz.
  • V druhém řádku je třeba pouze u stránek s detaily nabídek vkládat hodnotu offerdetail.

Pro zkušeného webmastera by neměl být problém tyto hodnoty vkládat přes tag manager. Jen pozor, při vkládání RTG kódu lze zapsat jak „var seznam_retargetingId“ tak i „var seznam_retargeting_id „.

Správné nasazení poznáte tak, že do 24 hodin uvidíte nárůst označených uživatelů v retargetingovém seznamu DRTG – Návštěvníci produktů.

Doporučení

Doporučujeme nastavit vyšší cenu za proklik u cílení na návštěvníky produktů, jelikož takovému publiku se zobrazují relevantnější nabídky (blíže tomu, co uživatel hledal) a pravděpodobnost prokliku i nákupu je tedy vyšší.

DRTG seznam cílení na návštěvníky kategorií se chová shodně, jako DRTG seznam s návštěvníky produktů.

Pokud je seznam pozastaven, nenačítají se nová publika. Pro stávající publika se ale DRTG vydává.

Pokud je seznam ve stavu Smazáno, nedochází ani k párování publik, ani k výdeji DRTG.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.