Nápověda menu

Tagování URL pro Seznam Nákupy

Seznam nákupy = kampaň typu Zboží.cz

Pro nové inzerenty doporučujeme měření sjednotit, tj. tagovat přístupy Skliku i Zboží do jednoho zdroje (ideálně utm_source s hodnotou seznam a utm_medium s dynamickou proměnnou {medium}). V tomto případě je možné postupovat podle výchozího nastavení automatického tagování.

Stávající inzerenti by měli především zvážit jak chtějí nadále vyhodnocovat své kampaně v Analytics a podle toho se rozhodnout zda tagovat kampaně Zboží nadále odděleně nebo rovněž sjednotit zdroj návštěv pod (utm_source) seznam.

Užitečné dynamické proměnné pro kampaně typu Zboží.cz:

  • {network} – kde došlo k prokliku (seznam, zbozi.cz)
  • {bidtype} – typ aukce (product, search nebo prázdné pro umístění s řazením podle ceny)
  • {query} – vyhledávaný dotaz
  • {adtitle} – název položky, na jejíž reklamu bylo kliknuto

Tagování URL při bidování z Skliku

Při bidování na Zboží.cz pomocí produktových skupin Skliku jsou aplikována pravidla automatického tagování, která se nastavují v rozhraní daného účtu Skliku. Při zapnuté volbě automatického tagování Sklik přepíše případné UTM parametry obsažené v URL adresách produktů v XML feedu (ve zdroji dat pro Zboží.cz).

Podmínka {ifzbozi:[value]} je aplikována na kampaň typu Zboží.cz a {ifsklik:[value]} na ostatní Sklik kampaně.

Výsledná URL s parametry pak může vypadat následovně:

https://www.mujweb.cz/?utm_source={ifsklik:[seznam]}{ifzbozi:[zbozi.cz]}&utm_medium={ifsklik:[{medium}]}{ifzbozi:[product]}&utm_campaign={ifsklik:[{campaign}]}{ifzbozi:[{network}]}&utm_content={ifsklik:[{adtitle}{ifsitelink:[%7Codkaz]}]}{ifzbozi:[{bidtype}]}&utm_term={ifcontent:[{placement}]}{ifsearch:[{query}]}{ifzbozi:[{adtitle}]}

Náhled výstupu dimenzí Kampaň a Obsah reklamy pro zdroj zbozi.cz:

Tagování URL při bidování ze Zboží.cz

Pokud máte nastavené bidování přes Zboží.cz, postupujte podle návodu v nápovědě Zboží.cz a specifikace u značky URL.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.