Konverzní kód pro Sklik + Zboží.cz
V případě, že provozujete e-shop a využíváte Sklik i Zboží.cz, doporučujeme využívat jednotný konverzní kód:
<!-- Měřicí kód Sklik.cz a Zboží.cz -->
<script type="text/javascript">
var seznam_cId = ZZZ;
var seznam_value = XXX;
var seznam_orderId = YYY;
var seznam_zboziId = QQQ;
var seznam_zboziType = "standard";
</script>
<script type="text/javascript" src="https://www.seznam.cz/rs/static/rc.js" async></script>
Vysvětlivky:
- var seznam_cId – ID konverzního kódu, lze zadat více hodnot oddělených čárkou (informace o konverzi se pošle do více účtů Skliku (lze použít místo vložení 2 nebo více kódů na jedné stránce)
- var seznam_value – hodnota konverze (nepovinné)
- var seznam_orderId – číslo objednávky na Zboží.cz
- var seznam_zboziId – ID provozovny Zboží.cz
- var seznam_zboziType – typ měření, lze zadat standard, limited, sandbox – více v nápovědě Zboží.cz.
Pro standardní měření konverzí Zboží.cz je třeba zasílat informace i z vašeho backend rozhraní. Více v technické dokumentaci.
Jednotný konverzní kód pro Sklik + Zboží.cz v Google Tag Manager
Šablonu pro GTM, která podporuje společné měření konverzí pro Zboží.cz a Sklik, vytvořil Michal Blažek z MarketingMakers.net. Najdete ji zde.
Jedná se o šablonu vytvořenou třetí stranou, Seznam.cz proto nemůže ručit za bezproblémovou funkčnost.
Doporučení
Po nasazení jednotného KK si vždy zkontrolujte, zdali dochází k započítávání konverzí. A zdali je konverzní URL pro započítání konverze správná.
V případě špatného užití jednotného KK negarantujeme správné započítávání statistik.