Seznam Nákupy (dříve kampaň Zboží.cz)
Kampaň typu Nákupy se vytvoří automaticky po propojení Skliku a administrace Centra prodejce. Všechny nově zakládané účty Skliku a Zboží.cz jsou již vzájemně propojené.
Pomocí kampaní typu Nákupy můžete inzerovat nejen na oblíbeném srovnávači Zboží.cz, ale také ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz, v sekci Obrázky.cz a na Sbazar.cz. Výdej produktů ovládáte prostřednictvím produktových skupin ve svém účtu v Skliku.

Jak deaktivovat kampaň Nákupy?
Kampaň Nákupy deaktivujete nyní již pouze v rozhraní Skliku, kliknutím na zelenou šipku vedle názvu kampaně. V rozbalené nabídce vyberte možnost Pozastavit, Smazat nebo znovu Spustit.
TIP: Ikona se mění podle stavu kampaně, například pokud je kampaň pozastavená, zobrazí se vedle názvu kampaně šedá ikona „pauza“.
Centrum prodejce (dříve Administrace Zboží.cz) nadále slouží pro diagnostiku nabídek e-shopu, správa hodnocení obchodu, nastavení měření konverzí, cen dopravy a podobně.
Co získáte s kampaní typu Nákupy?
- Přehled o Seznam Nákupech na jednom místě. Specialista si může přímo v rozhraní Skliku srovnat výkon kampaní.
- Možnost nastavovat jednoduše maximální ceny za proklik pomocí produktových skupin.
- Možnost reportovat kampaň Nákupy do Looker Studia stejným způsobem jako kampaně Skliku.
- Kampaň Seznam Nákupy (vyhledávání Seznam.cz, Zboží.cz, Obrázky.cz, Sbazar.cz) umožňuje zasáhnout až více než polovinu aktivně nakupující české internetové populace*.
- Možnost jednodušeji importovat náklady za Seznam Nákupy pomocí Sklik skriptu pro import od Stanislava Jílka.
* Data NetMonitor, měsíční průměr RU z období leden až říjen 2024
Doba platnosti není v kampaních typu Nákupy podporována, nastavený začátek a konec kampaně nebude při běhu kampaně reflektován.



