Struktura produktové kampaně
Pokud chcete Produktové sestavy nastavit efektivně, nezapomeňte na segmentaci produktů v podobě vhodného použití atributů feedu. Je na vašem rozhodnutí, jakou strukturu produktových kampaní zvolíte.
Zde je k dispozici návod, jak si rychle vytvořit strukturu dle XML feedu.
Pro vaši představu, v praxi se často uplatňují tyto:
- Reklamní sestavy odpovídají hlavním kategoriím feedu <CATEGORYTEXT> a Produktové skupiny v nich odpovídají příslušným podkategoriím z dané hlavní kategorie.
- Reklamní sestavy a Produktové skupiny v nich odpovídají parametru Výrobce <MANUFACTURER> z feedu.
- Produktové skupiny jsou zadány prostřednictvím Štítků, které mohou nést informaci například o maržovosti produktu nebo třeba o důležitosti produktu.
- Reklamní sestavy jsou rozdělené podle cenových rozpětí. Inzerují se všechny produkty z daných cenových intervalů. Produktové skupiny tedy zadáváte pouze prostřednictvím parametru Cena .
- Ukázka:
Produkty 0 až 1 000 Kč
Produkty 1 001 až 2 000 Kč
Produkty 2 001 až 4 000 Kč
a tak dále...
- Ukázka:
- Produkty jsou zadány pouze prostřednictvím parametru Dostupnost <DELIVERY_DATE>. Pokud inzerujete produkty s dostupností skladem, doporučujeme vedle toho vždy také otestovat inzerci produktů s delší dostupností (do 3 dnů, do týdne, a další) – v oddělených reklamních sestavách či produktových skupinách, kterým na začátek zadáte nižší CPC.
Parametry Dostupnost <DELIVERY_DATE>, Cena <PRICE_VAT>, případně další vybrané parametry je možné použít v kombinaci s ostatními parametry (například budou inzerovány jen produkty z kategorie <CATEGORYTEXT> Dětské hračky s cenou nad 150 Kč nebo jen produkty z kategorie Dětské hračky, které jsou aktuálně skladem).
Nezapomeňte si vždy zkontrolovat, zda cílíte na všechen vhodný sortiment, abyste nepřišli o potenciální klienty.