Obsahová kampaň
Obsahovou kampaň vytvoříte kliknutím na zelené tlačítko s popiskem Vytvořit kampaň, které uvidíte po přihlášení ve svém Sklik účtu.
V následujícím kroku zvolíte typ Obsahová kampaň.
Pro lepší přehlednost si kampaň a sestavu pojmenujte dle svých potřeb tak, abyste v budoucnu podle názvu poznali, co obsahují. Vyberte si i způsob zpoplatnění (CPC/CPT).
Je jen na vás, zda se rozhodnete pro volbu Banneru, Kombinované reklamy, či Brandingu. A pokud splňujete podmínky, můžete si zvolit i HTML bannery.
Na následujícím obrázku je rozhraní pro vytvoření Brandingu.
Reklamu si můžete vybírat z již existujících a to z Knihovny reklam.
Tlačítkem „Vytvořit reklamu“ se veškeré změny uloží.
V názvu kampaní a sestav nedoporučujeme používat ampersand &. Přesto, že s ním Sklik umí pracovat, Google Analytics za ním může URL adresu oříznout. Díky tomu byste v Google Analytics nemuseli mít přiřazenou návštěvnost z Skliku tak, jak jste si představovali.