Jednoduchá obsahová kampaň
Jednoduchou obsahovou kampaň vytvoříte kliknutím na zelené tlačítko Vytvořit kampaň.
V následujícím kroku zvolíte typ Jednoduchá obsahová kampaň.
Jednoduchá obsahová kampaň se nastavuje identicky jako Obsahová kampaň s tím rozdílem, že má některé možnosti nastavení skryté. Toto nedostupné nastavení se pak řídí výchozí hodnotou/nastavením v Obsahové kampani nebo není pro výdej aplikovaná.
Omezení nastavení Jednoduché obsahové kampani oproti Obsahové kampani:
- Nastavovat lze pouze cílení na zařízení. Ostatní cílení jako Téma, Zájem, Zájem o koupi, Retargeting, Dynamický retargeting, Klíčová slova, Umístění, není možné v rámci Jednoduché obsahové kampaně nastavovat.
- Negativní cílení je možné nastavit pouze pro cílení na zařízení, klíčová slova, umístění a témata. Při zadání negativního cílení může vzrůst průměrná cena za proklik oproti Jednoduché obsahové kampani bez jakéhokoliv negativního cílení (v průměru však zůstane nadále nižší oproti běžné obsahové kampani).
- Není možné používat filtry na věk a pohlaví.
Kde se Jednoduchá obsahová kampaň zobrazuje
Cílení zajišťuje systém sám. Sestavy v rámci těchto kampaní se zobrazují převážně uživatelům, kteří nedali souhlas s cílenou reklamou, mají blokované cookies nebo z jiných důvodů nevstupuje do aukce behaviorálně cílená reklama – zájmy, zájmy o koupi, retargeting. Mohou se však zobrazovat i v běžných aukcích.
Výhody Jednoduché obsahové kampaně
- Rozšíření zásahu pro stávající obsahové kampaně. Prostřednictvím behaviorálně cílené reklamy ale i kontextovým cílením dosáhnete pouze na část reklamního prostoru.
- Je levnější než ostatní obsahové kampaně, protože se často zobrazuje v aukcích s menším množstvím kandidátů. Toto platí pouze v případě, že máte nastavenou nižší max. cenu za proklik (např. do 3 Kč).
- Je jednoduchá, není nutné nastavovat žádné typy cílení, vydává se automaticky a je tedy vhodná pro inzerenty, co si nechtějí lámat hlavu, jestli cílit na zájmy, témata či jaké domény do umístění zadat atd.
Vyhodnocování
Při vyhodnocení je potřeba počítat s tím, že z principu reklamního prostoru, kde se Jednoduchá obsahová kampaň z větší části zobrazuje (vizte Kde se Jednoduchá obsahová kampaň zobrazuje), jsou konverze a od nich odvozené hodnoty podhodnocené a ve skutečnosti může být jejich množství vyšší.