Nápověda menu

rtgURL

V rámci retargetingu je možné cílit na specifická data, která lze posílat v takzvaném query stringu. Můžete tak “podvrhnout” Skliku URL, která přebije URL, na které byl retargetintový kód ve skutečnosti zobrazen. Můžete tak tvořit retargetingové seznamy prostřednictvím událostí – např. stažení souboru, doskrolování uživatele do určité části stránky atd., které byste běžným retargetingovým kódem nezměřili. Retargetingový kód pak spouštějte při požadované události např. prostřednictvím Google Tag Manageru.

Kódy je možné bez znovunačtení stránky spouštět vícekrát s odlišným obsahem pro zvolené události.

Rozšíření RTG kódu o rtgUrl

<script type="text/javascript" src="https://c.seznam.cz/js/rc.js"></script>
<script>
var retargetingConf = {
  rtgId: 123456, /* identifikátor retargeting */
 rtgUrl: "https://example.com/example.html?hello=world" /* URL doplněná o volitelné parametry */
};
// Ujistěte se, že metoda existuje, předtím než ji zavoláte
if (window.rc && window.rc.retargetingHit) {
   window.rc.retargetingHit(retargetingConf);
}
</script>
  • Doplňte ztučněný řádek
  • Uveďte přesnou adresu kde se script nachází a upravte data za “?”, dle svého uvážení

Prostřednictvím rtgUrl nelze podvrhnout zcela jinou než aktuálně navštívenou URL. V takovém případě bude zpracována aktuální navštívená URL a parametr bude ignorován.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.