Nápověda menu

Pokročilé nastavení RTG kódu – volitelný query string Nové

Upravený retargetingový kód použijte, pokud chcete specifikovat, která data z URL mají být odeslána.

Využití rtgUrl

V rámci retargetingu je možné cílit na specifická data, která lze posílat v takzvaném query stringu. Můžete tak “podvrhnout” Skliku URL, která přebije URL, na které byl retargetintový kód ve skutečnosti zobrazen. Můžete tak tvořit retargetingové seznamy prostřednictvím událostí – např. stažení souboru, doskrolování uživatele do určité části stránky atd., které byste běžným retargetingovým kódem nezměřili. Retargetingový kód pak spouštějte při požadované události např. prostřednictvím Google Tag Manageru.

<script type="text/javascript">
/* <![CDATA[ */
var seznam_retargetingId = 00000;
var seznam_rtgUrl = "https://example.com/kosik?cenova-relace=1000-5000";
/* ]]> */
</script>
<script type="text/javascript" src="//c.imedia.cz/js/retargeting.js"></script>

var seznam_rtgUrl = “https://example.com/kosik?cenova-relace=1000-5000”;

  • Doplňte ztučněný řádek
  • Uveďte přesnou adresu kde se script nachází (lze využít javascript a metodu window.location.href) a upravte data za “?”, dle svého uvážení

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.