Obsahová síť
Je tvořena skupinou webů českého internetu a dalšími partnerskými weby, které na svých stránkách zobrazují kontextovou reklamu Skliku.
Jakou reklamu můžete v obsahové síti vídat?
- Uvidíte reklamu, která souvisí s obsahem stránky.
- Jste v cílové skupině, kterou chce inzerent oslovit svoji reklamou.
- Nebo jste si daný produkt či nabídku mohli v minulosti prohlížet na webu inzerenta.
Obsahové weby
V Obsahové síti Skliku oslovíte 95 % uživatelů českého internetu na více než 3 000 webů.
Příklad webů, na kterých se může zobrazovat vaše reklama:
Obsahová reklama má obecnější charakter a je tedy vhodná pro oslovení širokého spektra uživatelů.
Obsahovou reklamu doporučujeme nastavit podle toho, kde chcete svou reklamu tematicky zobrazovat, respektive jaké obecenstvo máte vzhledem k typu vaší nabídky zájem oslovit.
Weby – které je možné si filtrovat dle kategorií a formátů reklam
Přehled webů v obsahové síti – dle kategorií a formátů reklam, na kterých můžete inzerovat. Jedná se o TOP cca 1 000 webů OS. Obsahuje pouze weby, kde došlo během sledovaného období k alespoň 1000 impresí za formát. Je-li tedy u webu uvedeno ano. Je to z důvodu zvýšení spolehlivosti, aby nebyl případný formát označen „ano“ na základě náhodné (či chybné) imprese.
Weby – Outstream
Seznam webů, na kterých dochází k zobrazování Outstreamového videa.
Seznam webů, na kterých dochází k zobrazování Instreamového videa.
Weby – Témata
V tabulce naleznete nejvýznamnější weby, které spadají do daného Tématu. Systém vyhodnocuje stránky průběžně, takže tabulka nemusí obsahovat kompletní seznam webů v daném tématu.
Typy cílení
V obsahové síti lze využít různých typů cílení.
Retargeting
Abyste jej mohli začít využívat, je třeba umístit na stránky tzv. retargetingový kód.
Témata
Naše partnerské stránky v obsahové síti Sklik jsou rozděleny do tematických okruhů a vy si můžete zvolit, jaké tematické zaměření mají mít jednotlivá URL, na nichž si přejete svou reklamu zobrazovat.
Umístění
Reklamní systém Sklik vám umožňuje v obsahové síti vybrat web, subdoménu, část webu, nebo i konkrétní stránku, kde se má vaše inzerce zobrazovat.
Zájmy
Pomocí zájmů uživatelů (záložka Zájmy) oslovujete uživatele na základě jejich dlouhodobého chování.
Zájmy o koupi
Cílení na nákupní chování (záložka Zájmy o koupi) obsahuje kategorie uživatelů na základě krátkodobého chování a to zájmu o určitý typ produktu nebo služby.
Klíčová slova
Cílení pomocí klíčových slov nastavujte na základě tematického zaměření vaší inzerce v kontextu s obsahem dané stránky a předpokládané analýzy výskytu klíčových slov v těle stránky.
Filtr na věk
Filtr na věk není standardním typem cílení a nelze ho tedy využít samostatně. Jedná se o pomocný filtr ostatních typů cílení.
Filtr pohlaví
Filtr pohlaví není standardním typem cílení a nelze ho tedy využít samostaně. Jedná se o pomocný filtr ostatních typů cílení.
Vlastní seznamy zákazníků
V obsahové síti umožňujeme zacílit na uživatele, kteří reprezentují vámi nahrané emailové adresy.
Formáty reklam v Obsahové síti
Externí kód
Externí kód představuje alternativu ke všem podporovaným reklamním formátům v obsahové síti Skliku. Jeho odlišnost spočívá ve formě zadávání, protože místo standardní reklamy se do Skliku vkládá kód vygenerovaný v systému třetí strany. Tento kód v sobě nese veškeré informace o reklamě, která se pak na cílové stránce vykresluje přímo z externího reklamního systému.