Proč používat Vyhledávání

Proč používat obsahovou síť Skliku

  • Významně rozšíří zásah vašich reklamních kampaní
  • Pomocí webů Seznam.cz a více něž 5 000 partnerských webů oslovíte až 95 % lidí českého internetu
  • Vyvoláte poptávku po svých produktech
  • Posílíte povědomí o své značce

Bannery umí budovat značku stejně jako televizní reklama.
Podívejte se na případovou studii.

Obsahové kampaně v Skliku vám umožní oslovit návštěvníky webů Seznamu a partnerské sítě Skliku, kterých je více jak 5 000. Inzeráty se v obsahové síti nezobrazují na základě vyhledávaného klíčového slova, uživateli se zde tedy nereaguje na jeho poptávku, ale poptávku se u něj snažíte vyvolat.

Je několik možností k oslovení vámi požadované cílové skupiny. Můžete využít typy cílení jako je Retargeting, Cílení na témata, Cílení na umístění, Cílení na pohlaví, Zájmově cílenou reklamu nebo cílení na klíčová slova.

Pro využití všech výhod můžete jednotlivé typy cílení mezi sebou kombinovat.

Obsahová síť je vhodná i pro produkty, které se standardně ve vyhledávání na internetu nehledají. Může se tedy například jednat o zboží denní spotřeby – prací prášky, potraviny, atd. Inzerce je také velmi přínosná u představení nových produktů či dalších specifických výrobků, které se nehledají, např. specializovaný software a některé služby.

V neposlední řadě zde hraje svoji úlohu i branding – posílení značky. Značka bude uživatelům na očích v kontextu s požadovanou cílovou skupinou, což má rovněž pozitivní vliv na hledanost slov spojených s vaší značkou ve vyhledávači.

Důležitým rozdílem mezi obsahovou kampaní a kampaní pro vyhledávání je ten, že kampaně ve vyhledávání poptávku uspokojují a v obsahu ji navíc i vytváří.