Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Obsahová síť Vyhledávání

Obsahová síť

V obsahové síti Skliku oslovíte 95 % lidí na českém internetu na více než 3 000 webů

Proč obsahovou síť využívat

Významně se rozšíří zásah vašich kampaní. Zasáhnete až 95 % lidí na českém internetu a získáte tak více zákazníků.
Vyvoláte poptávku i po produktech, které lidé neznají. Začnou o nich uvažovat, budou je hledat nebo je rovnou objednají.
Posílíte znalost a důvěryhodnost své značky. Potenciální zákazníci ji budou více vyhledávat.

Weby, kde může být vaše reklama

Přehled webů v obsahové síti


Typy cílení

Reklamy cílené pomocí retargetingu, dynamického retargetingu a zájmů o koupi zobrazujeme uživatelům napříč více jejich zařízeními – tzv cross device.
Slouží k oslovení těch, kdo už vaše stránky navštívili.
Stránky dělíme do tematických okruhů. Sami si zvolíte, u jakých témat se chcete zobrazovat.
Pohlaví – (filtr)
Můžete si vybrat konkrétní weby, jejich části i jednotlivé stránky, na kterých se má inzerce objevit.
Stránky, které lidé navštěvují, dělíme na spíše mužské a spíše ženské. Zobrazení tedy můžete omezit na ženy nebo muže.
Reklamu můžete ukázat jen tomu, kdo se dlouhodobě zajímá o určité téma.
Vaši inzerci můžete zobrazit i podle toho, o jaké produkty a služby se lidé právě zajímají.
Reklama se zobrazuje na základě klíčových slov, které si sami stanovíte. A zobrazí se jen na webech, které daná slova obsahují.
DRTG zobrazuje návštěvníkům vašeho e-shopu zboží, které si u vás prohlíželi, a to včetně obrázku a aktuální ceny.

Tipy pro inzerci v obsahové síti

Dozvíte se, jak psát texty pro obsahovou síť nebo které typy cílení zvolit pro danou situaci. Najdete tu i případové studie a odkazy na vybrané články z našeho blogu.

Znalostní báze