Obsahová síť Vyhledávání

Obsahová síť

V obsahové síti Skliku oslovíte 95 % lidí na českém internetu na více než 5 000 webů

Proč obsahovou síť využívat

Významně se rozšíří zásah vašich kampaní. Zasáhnete až 95 % lidí na českém internetu a získáte tak více zákazníků.
Vyvoláte poptávku i po produktech, které lidé neznají. Začnou o nich uvažovat, budou je hledat nebo je rovnou objednají.
Posílíte znalost a důvěryhodnost své značky. Potenciální zákazníci ji budou více vyhledávat.

Weby, kde může být vaše reklama

Přehled webů v obsahové síti


Typy cílení

Slouží k oslovení těch, kdo už vaše stránky navštívili.
Stránky dělíme do tematických okruhů. Sami si zvolíte, u jakých témat se chcete zobrazovat.
Pohlaví – (filtr)
Můžete si vybrat konkrétní weby, jejich části i jednotlivé stránky, na kterých se má inzerce objevit.
Stránky, které lidé navštěvují, dělíme na spíše mužské a spíše ženské. Zobrazení tedy můžete omezit na ženy nebo muže.
Reklamu můžete ukázat jen tomu, kdo se dlouhodobě zajímá o určité téma.
Vaši inzerci můžete zobrazit i podle toho, o jaké produkty a služby se lidé právě zajímají.
Reklama Sklik se zobrazuje na základě klíčových slov, které si sami stanovíte. Vaše inzerce se ukáže jen na webech, které daná slova obsahují.

Tipy pro inzerci v obsahové síti

Dozvíte se, jak psát texty pro obsahovou síť nebo které typy cílení zvolit pro danou situaci. Najdete tu i případové studie a odkazy na vybrané články z našeho blogu.

Znalostní báze