Mobilní zařízení Vyhledávání

Mobilní zařízení

Na mobilních zařízeních můžete využít textovou i bannerovou reklamu.
Zobrazovat se bude na webech Seznam.cz a na více než 5 000 partnerských webech.

Nastavení mobilní reklamy

V nastavení kampaně si můžete zvolit, na jaká chcete cílit zařízení a kde:

Vyhledávací síť na mobilu

Je třeba zvolit vhodná klíčová slova, na která se bude zobrazovat vaše reklama. Produkty k propagaci by měly odpovídat tomu, co lidé skutečně shání.

Využít můžete také funkci Click2call. Díky ní se u inzerátu objeví ikona telefonu, která po rozkliknutí vytočí vámi zadané telefonní číslo. Potenciální zákazníci vás tak snáze kontaktují.

Obsahová síť na mobilu

K oslovení lidí na mobilních zařízeních můžete využít i několika Typů cílení, které je mezi sebou navíc možné kombinovat. Snadno tak využijete všech jejich výhod.

Na displeji mobilního zařízení je k dispozici malý prostor, kterému ale lidé věnují velkou pozornost. Proto je důležité vhodně upravit vzhled a sdělení inzerátu:


Jelikož se lidé na mobilních zařízeních chovají jinak než na počítačích, je třeba tomu přizpůsobit také cíl kampaně. Může jít například o vysoké zaujetí, míru prokliku či akci na cílovém webu.

Možné cíle kampaní:

  • Viditelnost – posílení povědomí o značce
  • Vyvolání poptávky – představení nového produktu nebo služby
  • Prodej – slevové akce, retargeting
  • Připomenutí – poděkování za nákup, upselling

Dostupné typy reklam na vybraných webech

více

Seznam.cz
Mobilní Wallpaper: 480×300, 300×300, 300×250 px
Textová nativní inzerce*

Seznam.cz/zprávy
Mobilní Square: 300×300, 300×250 px
Textová inzerce
Textová nativní inzerce*

Novinky.cz
Mobilní Leaderboard: 320×100 px
Mobilní Square: 300×250 px
Textová inzerce
Textová nativní inzerce*

ProŽeny.cz
Mobilní Leaderboard: 320×100 px
Mobilní Square: 300×300, 300×250 px
Textová inzerce

Sport.cz
Mobilní Leaderboard: 320×100 px
Mobilní Square: 300×250 px
Textová inzerce
Textová nativní inzerce*

Super.cz
Mobilní Square: 300×300, 300×250 px
Textová inzerce

Zboží.cz
Mobilní Square: 300×300 px

Stream.cz
Mobilní Square: 300×300 px

Email.cz (email.seznam.cz)
Mobilní Square: 300×300, 300×250 px

Přihlášení (login.seznam.cz)
Mobilní Square: 300×250 px

Sbazar.cz
Mobilní Square: 300×250 px

TV program (tv.seznam.cz)
Mobilní Leaderboard: 320×100 px
Mobilní Square: 300×300, 300×250 px

VolnáMísta.cz
Mobilní Square: 300×250 px

Odkazy (odkazy.seznam.cz)
Textová inzerce

Slovník (slovnik.seznam.cz)
Textová inzerce

* Textový inzerát, který se zobrazuje mezi články v nerušivé podobě.

Jak upravit web pro mobilní zařízení

Aby mobilní reklama mohla dosahovat stanovených cílů, je velmi důležité mít k tomu přizpůsobené internetové stránky.

Responzivní web

Internetové stránky uzpůsobené pro správné zobrazení obsahu jak na počítačích, tak na mobilních zařízeních.

Mobilní verze webu

Speciálně vytvořené internetové stránky, které se zobrazují pouze na mobilních zařízeních. Vede na ně speciální odkaz. Např.: m.novinky.cz.

Responzivní microsite

Pokud nemůžete využít ani jednu z výše zmíněných možností, Seznam.cz vám může připravit speciální responzivní stránku určenou přímo pro danou kampaň. Pro více informací prosím kontaktujte svého obchodního zástupce nebo pište na sklik@firma.seznam.cz.

Zdroj: on-line průzkum Výzkumník | Seznam.cz; N = 980; 3/2017