Mobilní zařízení
Na mobilních zařízeních můžete využít kombinovanou i bannerovou reklamu.
Zobrazovat se bude na webech Seznam.cz a na více než 3 000 partnerských webech.

Nastavení mobilní reklamy
V nastavení kampaně si můžete zvolit, na jaká chcete cílit zařízení a kde:

Reklamy cílené pomocí retargetingu, dynamického retargetingu a zájmů o koupi zobrazujeme uživatelům napříč více jejich zařízeními – tzv
cross device.
Vyhledávací síť na mobilu
Je třeba zvolit vhodná klíčová slova, na která se bude zobrazovat vaše reklama. Produkty k propagaci by měly odpovídat tomu, co lidé skutečně shání.
Využít můžete také funkci Click2call. Díky ní se u inzerátu objeví ikona telefonu, která po rozkliknutí vytočí vámi zadané telefonní číslo. Potenciální zákazníci vás tak snáze kontaktují.

Obsahová síť na mobilu
K oslovení lidí na mobilních zařízeních můžete využít i několika Typů cílení, které je mezi sebou navíc možné kombinovat. Snadno tak využijete všech jejich výhod.
Na displeji mobilního zařízení je k dispozici malý prostor, kterému ale lidé věnují velkou pozornost. Proto je důležité vhodně upravit vzhled a sdělení inzerátu:


Jelikož se lidé na mobilních zařízeních chovají jinak než na počítačích, je třeba tomu přizpůsobit také cíl kampaně. Může jít například o vysoké zaujetí, míru prokliku či akci na cílovém webu.
Možné cíle kampaní:
- Viditelnost – posílení povědomí o značce
- Vyvolání poptávky – představení nového produktu nebo služby
- Prodej – slevové akce, retargeting
- Připomenutí – poděkování za nákup, upselling
Dostupné typy reklam na vybraných webech

více
Seznam.cz
Mobilní Wallpaper: 480×300, 300×300, 300×250 px
Textová nativní inzerce*
Seznamzpravy.cz
Mobilní Square: 300×300, 300×250 px
Textová inzerce
Textová nativní inzerce*
Novinky.cz
Mobilní Leaderboard: 320×100 px
Mobilní Square: 300×250 px
Textová inzerce
Textová nativní inzerce*
ProŽeny.cz
Mobilní Leaderboard: 320×100 px
Mobilní Square: 300×300, 300×250 px
Textová inzerce
Sport.cz
Mobilní Leaderboard: 320×100 px
Mobilní Square: 300×250 px
Textová inzerce
Textová nativní inzerce*
Super.cz
Mobilní Square: 300×300, 300×250 px
Textová inzerce
Zboží.cz
Mobilní Square: 300×300 px
Stream.cz
Mobilní Square: 300×300 px
Email.cz (email.seznam.cz)
Mobilní Square: 300×300, 300×250 px
Přihlášení (login.seznam.cz)
Mobilní Square: 300×250 px
Sbazar.cz
Mobilní Square: 300×250 px
TV program (tv.seznam.cz)
Mobilní Leaderboard: 320×100 px
Mobilní Square: 300×300, 300×250 px
VolnáMísta.cz
Mobilní Square: 300×250 px
Odkazy (odkazy.seznam.cz)
Textová inzerce
Slovník (slovnik.seznam.cz)
Textová inzerce
* Textový inzerát, který se zobrazuje mezi články v nerušivé podobě.
Jak upravit web pro mobilní zařízení
Aby mobilní reklama mohla dosahovat stanovených cílů, je velmi důležité mít k tomu přizpůsobené internetové stránky.
Responzivní web
Internetové stránky uzpůsobené pro správné zobrazení obsahu jak na počítačích, tak na mobilních zařízeních.


Mobilní verze webu
Speciálně vytvořené internetové stránky, které se zobrazují pouze na mobilních zařízeních. Vede na ně speciální odkaz. Např.: m.novinky.cz.


Responzivní microsite
Pokud nemůžete využít ani jednu z výše zmíněných možností, Seznam.cz vám může připravit speciální responzivní stránku určenou přímo pro danou kampaň. Pro více informací prosím kontaktujte svého obchodního zástupce nebo pište na sklik@firma.seznam.cz.