Mobilní zařízení Vyhledávání

Mobilní zařízení

Typy mobilní reklamy

Na mobilních zařízeních můžete využít textovou i bannerovou reklamu. Zobrazovat se bude na webech Seznam.cz a na více než 5 000 partnerských webech.

Dostupné typy reklam na vybraných webech Seznam.cz

Novinky.cz

  • Mobilní Leaderboard: 320×100 px, 320×50 px
  • Textová inzerce
  • Textová nativní inzerce

ProŽeny.cz

  • Mobilní Leaderboard: 320×100 px, 320×50 px
  • Textová inzerce
  • Textová nativní inzerce

Sport.cz

  • Mobilní Leaderboard: 320×100 px, 320×50 px
  • Textová inzerce
  • Textová nativní inzerce

Sauto.cz

  • Mobilní Leaderboard: 320×100 px, 320×50 px

Super.cz

  • Mobilní Square: 300×300 px, 300×250 px
  • Textová inzerce

* Textový inzerát, který se zobrazuje mezi články v nerušivé podobě.

Nastavení mobilní reklamy

V nastavení kampaně si můžete zvolit, na jaká chcete cílit zařízení a kde:

Vyhledávací síť na mobilu

Je třeba zvolit vhodná klíčová slova, na která se bude zobrazovat vaše reklama. Produkty k propagaci by měly odpovídat tomu, co lidé skutečně shání.

Využít můžete také funkci Click2call. Díky ní se u inzerátu objeví ikona telefonu, která po rozkliknutí vytočí vámi zadané telefonní číslo. Potenciální zákazníci vás tak snáze kontaktují.

Obsahová síť na mobilu

K oslovení lidí na mobilních zařízeních můžete využít i několika Typů cílení, které je mezi sebou navíc možné kombinovat. Snadno tak využijete všech jejich výhod.

Na displeji mobilního zařízení je k dispozici malý prostor, kterému ale lidé věnují velkou pozornost. Proto je důležité vhodně upravit vzhled a sdělení inzerátu:


Jelikož se lidé na mobilních zařízeních chovají jinak než na počítačích, je třeba tomu přizpůsobit také cíl kampaně. Může jít například o vysoké zaujetí, míru prokliku či akci na cílovém webu.

Možné cíle kampaní:

  • Viditelnost- posílení povědomí o značce
  • Vyvolání poptávky – představení nového produktu nebo služby
  • Prodej – slevové akce, retargeting
  • Připomenutí – poděkování za nákup, upselling

Jak upravit web pro mobilní zařízení

Aby mobilní reklama mohla dosahovat stanovených cílů, je velmi důležité mít k tomu přizpůsobené internetové stránky.

Responzivní web

Internetové stránky uzpůsobené pro správné zobrazení obsahu jak na počítačích, tak na mobilních zařízeních.

Mobilní verze webu

Speciálně vytvořené internetové stránky, které se zobrazují pouze na mobilních zařízeních. Vede na ně speciální odkaz. Např.: m.novinky.cz.

Responzivní microsite

Pokud nemůžete využít ani jednu z výše zmíněných možností, Seznam.cz vám může připravit speciální responzivní stránku určenou přímo pro danou kampaň. Pro více informací prosím kontaktujte svého obchodního zástupce nebo pište na sklik@firma.seznam.cz.

Zdroj: on-line průzkum Výzkumník | Seznam.cz; N = 980; 3/2017