Typy kampaní a sestav a jejich vytvoření
V tomto kroku můžete typ kampaně vybrat buď jedním klikem a potvrdit přechod do dalšího kroku tlačítkem “Pokračovat” nebo dvojklikem na dlaždici typu kampaně, který chcete vytvořit.
Po tomto kroku se následně vyplňují základní informace o kampani, sestavě a způsobu zpoplatnění v sestavách. Je možno uložit kampaň bez reklamy pomocí tlačítka “Uložit kampaň bez reklamy”.
Pole | Max. délka | Povinný | Poznámka |
Název kampaně | 255 znaků | Ano | |
Nastavení rozpočtu | Ano (výchozí 1000 Kč) | Lze vybrat sdílený rozpočet | |
Název sestavy | 160 znaků | Ano | |
Způsob zpoplatnění | Ano (výchozí hodnota – CPC) | CPT – Výběr pouze u obsahové kampaně. CPT je vždy defaultně nastaveno u videokampaně | |
Výchozí cena za proklik CPC | Ano | výchozí CPC = 5 Kč | |
Výchozí cena za tisíc zobrazení CPT | Ano | výchozí CPT = 50 Kč |