Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Doporučení pro design šablony Vyhledávání

Doporučení pro design šablony

Pro výkon a vizuální atraktivitu dynamického banneru je velmi důležité nastavení volitelných barev.

Obecná doporučení:

  • použijte barvy, jejichž odstín odpovídá vašim firemním barvám a ladí s barvami vašeho firemního loga
    • použijte barvy z vašeho grafického manuálu nebo barvy z vašich propagačních materiálů  (uvědomte si, jaké barvy jsou použité na bílém nebo barevném pozadí)
  • barvu Hlavního pozadí můžete zvolit buď bílou, nebo sytou – viz Příklady nastavení barev
  • barvu Názvu firmy a Popisu zvolte kontrastní k barvě hlavního pozadí (tak, aby písmo bylo dobře čitelné)
  • barvu Názvu a ceny zvolte vždy kontrastní k bílé barvě
    • protože karty produktů mají vždy bílé pozadí
    • použijte nejtmavší barvu z vašeho logomanuálu nebo barvu tmavých textů z vašeho webu
    • pokud si nejste jisti, použijte neutrální barvu #212121
  • barvu Pozadí pod produkty volte barvu s vysokou světlostí, aby byly viditelné stíny karet produktů
    • volte nejlépe lehce šedou #E5E5E5
    • pro “čistý design” použijte bílou #FFFFFF
    • můžete použít také jinou podkladovou barvu s vysokou světlostí – viz Příklady nastavení barev
  • barvu CTA tlačítka a slevy zvolte výraznou, akcentovou, doplňkovou (požijte barvy z loga nebo z webu)
  • vyzkoušejte a testujte výkon jednotlivých barevných šablon

TIP: Využijte možnosti přednastavených šablon v inzerentském rozhraní – a pouze vyměňte přednastavené barvy za vaše firemní odstíny.

Příklady nastavení barev

1. Jak nastavit barvy dynamického banneru jednoduše?

  • vložte standardní barevné logo na bílém pozadí
  • barvu Hlavního pozadí zvolte bílou #FFFFFF
  • barvu Pozadí pod produkty zvolte šedou #E5E5E5
  • zvolte si nastavení barvy CTA Tlačítka a slevy -> měla by být kontrastní s bílou a celkově výrazná 
    • buď může být nejvýraznější z vašich barev
    • nebo může být také doplňková (záleží na smyslu vašeho sdělení)

Můžete použít i doplňkovou barvu pro CTA tlačítko, ale v tom případě nedoporučujeme používat více barevných odstínů základní barvy.

Příklad:

2. Doporučení pro kreativní uživatele

Dynamický banner nabízí také možnost ještě většího spojení s vaším brandem prostřednictvím nastavení sytých barev v oblasti firmy a inverzního loga.

Zvolte sytou barvu pro pozadí vaší firmy a logo v inverzních barvách.

Na Firmy.cz není možné vytvořit duplicitní provozovnu se stejným předmětem podnikání, adresou atd. Musíte si tedy zvolit, které logo chcete pro DB využívat. Zda-li logo klasické, či inverzní.

Příklad: logo 200 x 100px:

 

Čeho se vyvarovat

  • Použití až moc sytých barev, které se vzájemně ruší, vizte příklad:
    • Obecné doporučení od grafiků: “čím více kontrastu, tím hezčí reklama”
  • Použití více než 2 barevných odstínů.
  • Sytou barvu pod produkty je třeba pečlivě zvážit. Pokud si nejste jisti, nepoužívejte ji.

Příklad: Vhodné nastavení barev pro footshop.cz