Kombinace typů cílení
V obsahové síti je možné u jedné sestavy zvolit všechny typy cílení, popřípadě různé typy cílení vzájemně kombinovat. V kombinaci se různé typy cílení k sobě vždy chovají vylučujícím způsobem, navzájem se tedy omezují.
V případě cílení na muže nebo ženy, či věk, se v aukci přednostně uplatní cena pro jednotlivá pohlaví či věk.
V případě, že se snažíte oslovovat nové potenciální zákazníky, je vhodné v záložce Retargeting (nebo na úrovni kampaně) vyloučit seznam, nebo seznamy se stávajícími zákazníky. V takovém případě se nezobrazujete stávajícím zákazníkům.
Příklad:
Zvolíte-li jako typ cílení u sestavy Retargeting a současně konkrétní weby v záložce Umístění, budou se vaše reklamy zobrazovat pouze na zvolených webech a navíc pouze těm uživatelům, které jste schopni oslovit přes Retargeting.
Z uvedeného příkladu vyplývá, že kombinací jednotlivých typů cílení výsledná publika velmi zužujete, a to již při použití dvou různých typů cílení. Doporučujeme tedy při použití kombinací různých typů cílení velmi pečlivě zvážit, komu se ve výsledku vaše reklama bude zobrazovat.
Výjimku tvoří kombinace cílení Retargeting a Zájmy o koupi. Zájmy o koupi jsou formou retargetingu, a proto se vzájemně doplňují.