Pokročilé nastavení retargetingového kódu Vyhledávání

Pokročilé nastavení retargetingového kódu

Upravený retargetingový kód použijte v těchto případech:

    • Identifikátor nabídky se v URL nachází za znaky ? nebo #.
    • Používáte varianty nabídek a na jedné URL se fyzicky nachází více různých nabídek (např. rozměry postele nebo barvy jednoho trička).
    • URL v XML feedu z nějakého důvodu nesouhlasí s URL, na které se nabídka při běžném vstupu uživatele na web, nachází. Vč. přesměrovaných URL.
    • Chcete rozšířit zásah svých kampaní a zacílit na návštěvníky kategorií eshopu, kteří nenavštívili detail nabídky.

Využití ITEM_ID

Párování přes itemId doporučujeme využít, pokud identifikátor nabídky v URL je parametr za značkou ? nebo #. Aby Sklik poznal, jaký produkt si uživatel na webu prohlíží, je třeba upravit stávající retargetingový kód.

Retargetingový kód

Ukázka retargetingového kódu z rozhraní Skliku

Retargetingový kód je potřeba obohatit o určitě parametry následovně:

<script type="text/javascript">
/* <![CDATA[ */
var seznam_retargetingId = 00000;
var seznam_itemId = "150";
var seznam_pagetype = "offerdetail";
/* ]]> */
</script>
<script type="text/javascript" src="//c.imedia.cz/js/retargeting.js"></script>
  • Doplňte 2 ztučněné řádky
  • Jako hodnotu (označenou červeně) parametru itemId je třeba nechat vkládat ITEM_ID nabídek z vašeho XML feedu na Zboží.cz. Jak s parametrem ve feedu naložit se dočtete ve specifikaci Zboží.cz.
  • V druhém řádku je třeba pouze u stránek s detaily nabídek vkládat hodnotu offerdetail.
Pro zkušeného webmastera by neměl být problém tyto hodnoty vkládat přes tag manager.

Správné nasazení poznáte tak, že nejpozději do dvou hodin uvidíte nárůst označených uživatelů v retargetingovém seznamu DRTG – Návštěvníci produktů.

Využití CATEGORY – připravujeme ke spuštění v květnu 2017

Pro úplně všechny inzerenty s DRTG pak připravujeme možnost cíleně oslovovat i návštěvníky kategorií e-shopu. Část uživatelů si nabízené nabídky prohlíží pouze v přehledu nabídek dané kategorie, ale detail nabídky již nenavštíví.

Již brzy vám umožníme skvěle fungujícím DRTG oslovovat i tyto návštěvníky a nabízet jim nejzajímavější nabídky dané kategorie. Výběr nabídek bude obsluhovat algoritmus Skliku. Pro tento scénář vznikne ve vašem účtu v Skliku další automatický seznam – DRTG – Návštěvníci kategorií, který si budete moci přiřadit do kampaní a oslovovat tyto zákazníky i s přizpůsobenou maximální cenou za proklik.

Abyste byli na novou funkci připravení, upravte si retargetingový kód na stránkách s kategoriemi takto:

<script type="text/javascript">
/* <![CDATA[ */
var seznam_retargetingId = 00000;
var seznam_category = "Foto | Fotoaparáty a videokamery | Digitální fotoaparáty";
var seznam_pagetype = "category";
/* ]]> */
</script>
<script type="text/javascript" src="//c.imedia.cz/js/retargeting.js"></script>
  • Doplňte 2 ztučněné řádky
  • Jako hodnotu (označenou červeně) parametru nechte vkládat kompletní cestu kategorie ze stromu kategorií Zboží.cz. Jako oddělovač slouží svislá čára | (tzv. pipe). Kategorie a více informací k parametru najdete v nápovědě Zboží.cz.

V druhém řádku je třeba u stránek s kategoriemi vkládat hodnotu category.