Filtr inventáře Vyhledávání

Filtr inventáře

Jedná se o pokročilou možnost nastavení Dynamického retargetingu.

V sestavě ve které máte přiřazený retargetingový seznam, máte možnost vytvořit v záložce Produktové skupiny nový filtr. V něm si můžete zadat podmínky stejným způsobem jako jste zvyklí zadávat podmínky u Produktových inzerátů. Filtrů si můžete vytvořit v sestavě více.

Produktová skupina

Produktová skupina

Příklady využití:

  • Rozdělení kampaní dle sortimentu – např. bílá technika, audio-video, počítače atd.
  • Rozdělení dle cenových intervalů – např. 1000 až 1999 Kč, 2000 až 2999 Kč atd.
  • Rozdělení dle výrobků dle výrobce – např. Apple, Samsung atd.
Díky rozdělení máte lepší kontrolu nad návratností investic a můžete podpořit produktové skupiny s lepším výkonem vyšší nabízenou maximální cenou za proklik a naopak utlumit ty skupiny, které požadovaného výkonu nedosahují.

Příklady omezení:

  • Vyloučení produktů s cenou produktu např. 0 až 500 Kč.
  • Pouze produkty skladem a do týdne.
Díky vyloučení skupiny produktů s nižším konverzním poměrem (produkty, které nejsou skladem) nebo s nízkou marží zvýšíte efektivitu svých kampaní s dynamickým retargetingem. Pak si můžete dovolit zvýšit jeho maximální cenu za proklik a tím pádem rozšířit jeho zásah.

Jak funguje omezení napříč více skupinami?
V případě, že uživatel navštívil na webu nabídky ze sekce bílá technika a zároveň nabídky ze sekce audio-video, které máte v rozdílných skupinách, uvidí uživatel nabídky pouze ze skupiny, která v aukci zvítězila. Čím podrobnější produktové skupiny vytvoříte, tím je vyšší šance, že uživatel v reklamě uvidí nabídky, které reálně na webu neviděl (doplnily počet nabídek v šabloně).

Podrobné rozdělení do skupin o jednotkách nabídek tedy nemusí nutně vést ke zvýšení výkonu.

Filtr inventáře a API
Pomocí API lze stáhnout statistiku za produktovou skupinu.

Vytvářet nebo editovat produktové skupiny prostřednictvím API možné není.