Textové reklamy

Textové reklamy se zobrazují ve Vyhledávací síti po zadání vyhledávacího dotazu uživateli internetu.
K výdeji textové reklamy dochází ve chvíli, kdy je zjištěna shoda zvoleného klíčového slova v sestavě a zadaného dotazu uživatelem.

Z čeho se textová reklama skládá


- Cílová URL (max. 1024 znaků) – obsahuje adresu stránky, na kterou se uživatel po kliknutí na reklamu dostane
- Titulek 1 (max. 30 znaků)
- Titulek 2 (max. 30 znaků)
- Viditelná URL – skládá se z automaticky načtené domény (Cílové URL (vč. subdomén) a ze dvou Cest). Ty mohou obsahovat název podstránky nebo slova úzce související s obsahem cílové stránky.
- Cesty (dvě pole po max. 15 znacích) – podporuje dynamické proměnné {Keyword:} a umožňuje použití diakritiky. Vyplnění je nepovinné. Pokud je vyplněno pole Cesta 2, je vyplnění pole Cesta 1 povinné. Pole nemůže obsahovat některé speciální znaky.
- Popisek 1 (max. 90 znaků) – prostor pro delší reklamní sdělení
Volitelné položky
Informace o volitelných položkách najdete v části Externí měření reklam.
Textové reklamy jsou podporovány v importu i exportu kampaní.
Responzivní reklamy Google Ads (RSA) umíme pomocí importu převést na textové reklamy.