Sloupce přehledu
V rozhraní Skliku si můžete nastavit, jaké sloupce a v jakém pořadí se vám budou zobrazovat.
V účtu klikněte na tlačítko Sloupce přehledu.
V okně, které se následně otevře, si za použití checkboxů označte metriky, které chcete v rozhraní Skliku zobrazovat.
Uchopením 6bodového ovládacího prvku vlevo od názvu metriky a jeho přetažením na požadovanou pozici upravíte pořadí sloupců tak, aby vám vyhovovalo (na obrázku níže zvýrazněn červeně).
Kliknutím na checkbox Uložit nastavení si můžete pojmenovat a uložit nastavení sloupců. Také si můžete zvolit, zda chcete pořadí sloupců použít jen pro stávající účet nebo pro všechny spravované účty.
Kliknutím na tlačítko Uložit a aplikovat uložíte všechny provedené změny.
Co jaký sloupec znamená
- Rozpočet – zobrazuje výši rozpočtu.
- Max. CPC – zobrazuje nastavenou maximální cenu za proklik.
- CPT – zobrazuje nastavenou cenu za tisíc zobrazení.
- CPT Ø – udává průměrnou cenu za tisíc zobrazení. Vzorec pro výpočet je: cena / počet zobrazení * 1000.
- Cílová URL – zobrazí nastavenou cílovou URL adresu.
- Zobrazení – udává počet zobrazení za vybrané období.
- Prokliky – udává počet prokliků za vybrané období.
- CTR – zahrne do přehledu míru proklikovosti, tj. podíl mezi počtem zobrazení reklamy a tím, kolik uživatelů ji prokliklo.
- CPC Ø – udává průměrnou cenu za proklik.
- Cena –udává celkovou cenu za všechny realizované prokliky.
- Pozice Ø – udává průměrnou pozici, na které se inzerce zobrazovala.
- Konverze – zobrazí počet naměřených akcí (konverzí).
- Konverzní poměr – generuje podíl v počtu uživatelů, kteří po prokliku došli na stránku s konverzním kódem.
- Cena konverze – uvádí náklady na získání jedné konverze.
- Hodnota konverze – zobrazí hodnotu konverze (zpravidla se jedná o hodnotu objednávky).
- PNO – udává podíl nákladů na obratu → poměr nákladů (cena za všechny prokliky) vůči obratu z prodaného zboží (celková hodnota všech konverzí).
- Podíl zobrazení – udává souhrnné číslo v procentech, které udává, v kolika případech se reklama zobrazila.
- Kvalita – určuje, jak si vedla klíčová slova v konkurenci s ostatními inzerenty ve vyhledávací síti.
- Datum vytvoření – zobrazí údaje o tom, kdy byla položka vytvořena.
- Míra přeskočení – vyjadřuje, v kolika % byla videoreklama přeskočena.
- Počet zhlédnutí – udává počet zhlédnutí za určité období.
- Míra zhlédnutí – vyjadřuje v kolika % se reklama přehrála až dokonce bez ohledu na délku reklamy.
- Cena za zhlédnutí Ø – udává průměrnou cenu za zhlédnutí.
- 25 % – indikuje, jak často bylo video přehráno do čtvrtiny své délky.
- 50 % – indikuje, jak často bylo video přehráno do poloviny své délky.
- 75 % – indikuje, jak často bylo video přehráno do tří čtvrtin své délky.
- 100 % – indikuje, jak často bylo video přehráno až do konce.
- Zásah reklamy (unikátní uživatelé) – Představuje hodnotu o počtu zasažených uživatelů za dané časové období.
- Noví uživatelé – Představuje hodnotu součtu nově zasažených uživatelů ve zvoleném období.
- Průměrná frekvence – představuje hodnotu průměrné frekvence zobrazení za dané období, vypočítává se jako poměr unikátních uživatelů a počtu vydaných impresí.
- Win rate – Představuje procentuální podíl případů, kdy kampaň nebo sestava v aukci vyhrála a zobrazila se vůči celkovému počtu aukcí, kterých se v Skliku zúčastnila.