Seznam přihlášení a aktivace přenosu hashovaných e-mailů
Na této stránce naleznete návody, které jsme připravili ve spolupráci s různými e-shopovými platformami, abyste mohli jednoduše aktivovat Seznam přihlášení a přenos hashovaných e-mailů ve vašem systému. Naleznete zde postupy a doporučení, jak implementaci provést.
Identifikace uživatele na základě emailu
BSShop
BSShop je robustní e-shopové řešení, které nabízí široké spektrum funkcí pro snadnou správu a provozování internetového obchodu. Tato platforma je navržena tak, aby vyhovovala potřebám jak malých, tak středně velkých podniků, a umožňuje efektivní řízení online prodeje s využitím moderních nástrojů a technologií. Ve spolupráci s námi má BSShop k dispozici také podrobnou nápovědu, která vám pomůže snadno aktivovat identifikaci uživatele pomocí hashovaného e-mailu, což zajišťuje vyšší míru bezpečnosti a personalizace pro vaše zákazníky.
Po přihlášení do administrace vašeho BSShopu můžete postupovat podle oficiální nápovědy.
Identifikovat uživatele teď můžete na základě e-mailu. Po aktivaci této volby dochází v rámci retargetingového kódu k přenosu šifrované e-mailové adresy zákazníka do reklamního systému Sklik, což má vliv na zlepšení měření konverzí a může pomoci k lepšímu cílení reklamy na uživatele.
Identifikaci na základě e-mailu můžete aktivovat v administraci vašeho BSShopu v „Nastavení aplikace“ → „Podpora třetích stran (nové)“ → „Porovnávače zboží“ → „Seznam.cz“ → zaškrtnutí pole „Použití Seznam identity pro přihlášení“.
Upozorňujeme, že aktivace této volby má i právní dopady a zasílání e-mailu do Skliku (tzn. třetí straně) je třeba uvést v informacích pro vaše zákazníky. Podrobnosti o této funkci i informace o tom, kde a v jakém rozsahu je třeba zákazníky informovat, najdete v nápovědě Skliku.
Eshop-rychle
Eshop-rychle je populární e-shopová platforma, která se zaměřuje na poskytování jednoduchého a efektivního řešení pro podnikatele, kteří chtějí rychle a snadno spustit svůj internetový obchod. Díky přehlednému rozhraní a široké škále funkcí umožňuje Eshop-rychle snadnou správu obchodu bez nutnosti pokročilých technických znalostí. Ve spolupráci s námi tato platforma nabízí také podrobnou nápovědu k aktivaci identifikace uživatele pomocí hashovaného e-mailu, což zajišťuje vyšší úroveň bezpečnosti a personalizace pro vaše zákazníky.
Identifikovat uživatele teď můžete na základě e-mailu. Po aktivaci této volby dochází v rámci retargetingového kódu k přenosu šifrované e-mailové adresy zákazníka do reklamního systému Sklik.cz, což má vliv na zlepšení měření konverzí a může pomoci k lepšímu cílení reklamy na uživatele.
Identifikaci na základě e-mailu můžete aktivovat v administraci Eshop-rychle.cz v sekci „E-shop“ → „Měřicí kódy“ → „Seznam Identita“.
Upozorňujeme, že aktivace této volby má i právní dopady a zasílání e-mailu do Skliku (tzn. třetí straně) je třeba uvést v informacích pro vaše zákazníky. Podrobnosti o této funkci a informace o tom, kde a v jakém rozsahu je třeba zákazníky informovat, najdete v nápovědě Skliku.
Kompletní nápověda na webu:
UPgates
Upgates je pokročilá e-shopová platforma, která kombinuje flexibilitu a široké možnosti přizpůsobení s jednoduchým ovládáním, což z ní činí ideální řešení pro různé typy online obchodů. Tato platforma je navržena tak, aby vyhovovala jak začínajícím podnikatelům, tak i zavedeným firmám, které hledají robustní a škálovatelné řešení. Ve spolupráci s námi Upgates poskytuje detailní nápovědu k aktivaci identifikace uživatele pomocí hashovaného e-mailu, což přináší vyšší úroveň zabezpečení a možnosti personalizace pro vaše zákazníky.
Identifikovat uživatele teď můžete na základě e-mailu. Po aktivaci této volby dochází v rámci retargetingového kódu k přenosu šifrované e-mailové adresy zákazníka do reklamního systému Sklik.cz, což má vliv na zlepšení měření konverzí a může pomoci k lepšímu cílení reklamy na uživatele.
Identifikaci na základě e-mailu můžete aktivovat v administraci UPgates v „Doplňky“ → „Seznam.cz“, kde v sekci „Hlavní“ zaškrtnete pole „Zasílat identifikaci návštěvníka“.
Upozorňujeme, že aktivace této volby má i právní dopady a zasílání e-mailu do Skliku (tzn. třetí straně) je třeba uvést v informacích pro vaše zákazníky. Podrobnosti o této funkci i o tom, kde a v jakém rozsahu je třeba zákazníky informovat, najdete v nápovědě Skliku.
Přihlášení přes Seznam
BSShop
BSShop je robustní e-shopové řešení, které nabízí široké spektrum funkcí pro snadnou správu a provozování internetového obchodu. Tato platforma je navržena tak, aby vyhovovala potřebám jak malých, tak středně velkých podniků, a umožňuje efektivní řízení online prodeje s využitím moderních nástrojů a technologií. Ve spolupráci s námi připravila BSShop také podrobnou nápovědu pro přihlášení přes Seznam, která vám pomůže snadno aktivovat Seznam Přihlášení a integrovat ho do vašeho řešení.
Po přihlášení do administrace vašeho BSShopu můžete postupovat podle oficiální nápovědy.
Krok 1
- Začněte tím, že si v zákaznickém centru BSShopu založíte úlohu, na základě které vám podpora BSShopu aktivuje licenci pro Přihlášení přes Seznam.
Krok 2
- Přihlaste se na webu Seznam pro vývojáře.
- Přejděte do sekce „Přihlášení přes Seznam“ → „Správa služeb“.
- Klikněte na „Přidat další službu“, otevře se vám okno s nastavením.
- Do pole Název služby vyplňte text, který se uživatelům zobrazí při přihlašování. Doporučujeme vložit URL vašeho e-shopu, např. nazev-eshopu.cz
- Do pole „Ikona služby (URL)“ můžete vložit odkaz na ikonu (např. vaše logo), která se pak bude uživatelům zobrazovat v jejich účtu v přehledu přihlášení na Seznamu.
- Do pole „Každý řádek je jedna URL pro přesměrování“ vložte URL adresu, na kterou bude uživatel přesměrován po přihlášení. Je důležité, aby URL k přesměrování (redirect_uri) byla v následujícím tvaru: https://{eshop}/login/seznam/
V případě potíží s nastavením použijte tvar včetně www: https://www.{eshop}/login/seznam/
Pokud má váš e-shop mobilní verzi, je nutné přidat: https://m.{eshop}/login/seznam/
- Do pole „URL vašich zásad ochrany soukromí“ vložte odkaz na vaše zásady nakládání s osobními údaji uživatelů.
- Zaškrtněte Souhlas s podmínkami Seznamu a klikněte na „Přidat novou službu“.
- Po přidání nové služby se vám zobrazí její detaily, včetně vygenerovaných údajů ID klienta (client_id) a OAuth tajemství (client_secret), viz Obrázek 02.
Krok 2
- Vygenerované kódy (client_id a client_secret) si zkopírujte a přejděte do administrace vašeho e-shopu.
- V administraci e-shopu v „Nastavení aplikace“ → „Podpora třetích stran“ → „Seznam.cz“ vložte:
- do pole „Přihlášení – client ID“ vygenerované client_id
- do pole „Přihlášení – secret ID“ vygenerované client_secret
- Po správném nastavení se tlačítko zobrazí v přihlašovacím formuláři. Po nastavení doporučujeme Přihlášení přes Seznam otestovat, zda vše v pořádku funguje.
- Pokud se má tlačítko zobrazovat jen na některých vašich e-shopech, je potřeba kontaktovat podporu BSShopu.
Shopion.cz
Shopion je e-shopová platforma navržená pro snadnou správu a efektivní provozování internetového obchodu. Poskytují široké spektrum funkcí, které umožní jednoduše řídit online prodej a přizpůsobit vše potřebám vašeho podnikání. Shopion je ideální pro malé i středně velké firmy, které chtějí využít moderní nástroje a technologie pro optimalizaci svých e-commerce aktivit. Díky naší spolupráci jsme připravili podrobnou nápovědu pro integraci přihlášení přes Seznam, která vám pomůže snadno aktivovat Seznam Přihlášení a integrovat ho do vašeho eshopového řešení, čímž zvýšíte bezpečnost a personalizaci pro vaše zákazníky.
Krok 1
- Přihlaste se na webu Seznam pro vývojáře.
- Přejděte do sekce „Přihlášení přes Seznam“ → „Správa služeb“.
- Klikněte na „Přidat další službu“, otevře se vám okno s nastavením.
- Do pole Název služby vyplňte text, který se uživatelům zobrazí při přihlašování. Doporučujeme vložit URL vašeho e-shopu, např. nazev-eshopu.cz
- Do pole Ikona služby můžete vložit odkaz na ikonu (např. vaše logo – https://www.shopion-demo.cz/images/logo.png[BM1] ). To se bude uživatelům zobrazovat při přihlášení a následně v jejich Seznam účtu, kde přehledně vidí, s kým sdílí údaje, ke kterým udělili přístup.
- Do pole „Každý řádek je jedna URL pro přesměrování“ vložte URL adresu, na kterou bude uživatel přesměrován po přihlášení (např. https://www.shopion-demo.cz[BM2] ).
- Do pole „URL vašich zásad ochrany soukromí“ vložte odkaz na vaše zásady nakládání s osobními údaji uživatelů (např. https://www.shopion-demo.cz/gdpr/).
- Zaškrtněte Souhlas s podmínkami Seznamu a klikněte na Přidat novou službu.
- Po přidání nové služby se vám zobrazí její detaily, včetně vygenerovaných údajů „ID klienta (client_id)“ a „OAuth tajemství (client_secret)“.
Krok 2
- Oba kódy (client_id a client_secret) si zkopírujte a přejděte do administrace vašeho e-shopu.
- V administraci e-shopu v „Nastavení“ → „Registrace a přihlášení“ vložte:
- do pole „Přihlášení přes Seznam.cz – clientID“ vygenerované client_id
- do pole „Přihlášení přes Seznam.cz – clientSecret“ vygenerované client_secret
- Po vyplnění a uložení nastavení se vašim zákazníkům začne v obchodě zobrazovat tlačítko pro Přihlášení přes Seznam. Po aktivaci doporučujeme otestovat, zda Přihlášení přes Seznam v pořádku funguje. Pokud máte vlastní šablonu, tak si, prosím, ověřte u technické podpory Shopion.cz, zda toto nastavení vaše šablona podporuje.