Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Kopírování entit Vyhledávání

Kopírování entit v účtu

Abychom urychlili práci PPC specialistů při práci s Sklikem, přidali jsme možnosti kopírování kampaní, sestav a cílení v rámci účtu. Vytvoření podobných kampaní, sestav nebo přenesení celého pečlivě vybraného setu nastavených zájmů do jiné sestavy je tak otázka pár vteřin.

Kopírování kampaní

Kampaň, nebo více kampaní, které si přejete kopírovat, označte pomocí checkboxů a v roletce Vybrané, zvolte Kopírovat. V okně, které se vám objeví, si můžete kampaně pojmenovat, abyste je po vytvoření snadno poznali. Protože budete nejspíš chtít kampaň ještě poupravit, než ji spustíte, vytvoříme vám je pozastavené, ať máte na úpravu dostatek času.

Pokud si chcete do kopie kampaní vložit jiné reklamy nebo jiná cílení a není potřeba stávající přenášet, zrušte zaškrtnutí Kopírovat reklamy, resp. Kopírovat cílení sestav.

Kopírování sestav

Podobně jako u kopírování kampaní stačí v detailu kampaně označit vybrané sestavy a zvolit v roletce Kopírovat. V okně si vyberete, do jaké kampaně si přejete sestavy zkopírovat. Můžete sestavy zkopírovat do více kampaní naráz. Vzhledem k odlišným nastavením sestav jednotlivých typů kampaní, je možné takto vytvářet nové sestavy pouze v kampaních stejného typu.

V okně je dále možné nastavit, zda mají být nové sestavy pozastavené a zda se mají přenášet i s cíleními a reklamami.

Kopírování cílení

Označte cílení, která chcete kopírovat do jiné sestavy nebo do více jiných sestav a opět zvolte Kopírovat. V okně zvolte kampaně a sestavy a potvrďte tlačítkem Zahájit kopírování.

Kopírovat můžete všechna dostupná cílení.

Kopírování reklam

Kopírování reklam probíhá stejným způsobem jako kopírování ostatních položek. Pod záložkou Reklamy si stačí vybrat které reklamy chcete kopírovat. V roletce si zvolit možnost kopírovat a následně si vybrat kampaň a sestavu, kam chcete kopírované reklamy vložit.

Příklady využití kopírování

  • Potřebujete jednoduše kampaň velmi podobnou některé ze stávajících. Netřeba nic exportovat, upravovat a nahrávat zpět. Nově jen upravíte reklamy, cílení nebo jiné nastavení přímo ve zkopírované kampani.
  • Chcete stejnou kampaň cílit na jiný region. Po jejím zkopírování jen nezapomeňte upravit regionální cílení.
  • Máte pečlivě vybrané sety zájmových cílení nebo webů, na kterých chcete, aby se vaše reklama zobrazovala, např. u kampaně s bannery. Nyní toto cílení můžete pohodlně zkopírovat např. do vytvořené kampaně s kombinovanou reklamou.

Co je dobré vědět

  • STA, neboli krátké textové inzeráty, pokud nejste pamětníci, nekopírujeme. Stejně jako při vytváření nových textových reklam již podporujeme pouze ETA.
  • V případě, že se na cílové adrese kopírování nachází entita se stejným názvem, kopírováním ji přepíšete. Pokud byste např. kopírovali produktovou skupinu Skladem do sestavy, kde se již produktová skupina se jménem Skladem nachází, nastavení skupiny se aktualizuje nastavením kopírované entity.
  • Nekopírujeme žádné smazané entity. Nenafukujeme vám tak zbytečně účet, aby nedošlo v krajním případě jeho zpomalení.
  • Také nekopírujeme neaktivní entity jako jsou bannery s nepodporovanými rozměry, produktové skupiny bez provozovny nebo třeba klíčová slova s nepovolenými znaky.

Máte nějaké tipy na zlepšení či poznatek o nefunkčnosti? Může se se svým podnětem obrátit na e-mail: sklik@firma.seznam.cz