Vyhledávací kampaň
Vyhledávací kampaň vytvoříte kliknutím na zelené tlačítko s popiskem Vytvořit kampaň, které uvidíte po přihlášení ve svém Sklik účtu.
V následujícím kroku zvolíte typ Vyhledávací kampaň.
Pro lepší přehlednost si kampaň a sestavu pojmenujte dle svých potřeb tak, abyste v budoucnu podle názvu poznali, co obsahují.

Abyste kampaní oslovili vhodné uživatele, přiřaďte k ní odpovídající klíčová slova. Ta lze použít v různých shodách.
K přidání klíčových slov můžete použít nástroj Návrh klíčových slov.

Při vytváření kampaně můžete rozšířit textovou reklamu o adresu. Stačí zadat IČ nebo název společnosti.

V posledním kroku vytvoříte textovou reklamu. Případně můžete v políčku Vyplnit inzerát zvolit Nejlepší z účtu či Poslední z účtu. Anebo jej vyberte z Knihovny reklam.

Při vytváření kampaní myslete na vhodnou strukturu účtu.
V názvu kampaní a sestav nedoporučujeme používat ampersand &. Přesto, že s ním Sklik umí pracovat, Google Analytics za ním může URL adresu oříznout. Díky tomu byste v Google Analytics nemuseli mít přiřazenou návštěvnost z Skliku tak, jak jste si představovali.