Nápověda menu

Možnosti multiplikátoru

Možnosti multiplikátoru v rozhraní Skliku

Multiplikátor nabídek v Skliku slouží k procentuální úpravě výše nabídky CPC.

Uplatní se u všech inzerentů bez ohledu na to, zda nastavují CPC přímo v rozhraní Skliku nebo prostřednictvím feedu.

Nastavené biddování

V Skliku se oproti nastavení cen za proklik pomocí feedu (které pracuje s MAX_CPC a MAX_CPC_SEARCH) nastavuje pouze jedna nabídka CPC a sice na úrovni sestavy nebo produktové skupiny. Rozlišení nabídky pro detail produktu a hledání se řeší pouze multiplikátorem nabídek.

V nastavení kampaně jsou k dispozici 3 úrovně úpravy nabídek

  • Cílení na zařízení
  • Podle umístění
  • Podle typu aukce na Zboží.cz

Jednotlivé hodnoty těchto multiplikátorů se v kombinaci sčítají a celkem mohou tvořit zvýšení CPC maximálně o 900% nebo snížení CPC maximálně o 90%.

Příklad:
Při nastavené CPC 10 Kč a kombinaci multiplikátorů:

Cílení na zařízení – Mobil– 20%
Úprava nabídek podle umístění – Seznam.cz+ 30%
Úprava nabídek podle typu aukce na Zboží.cz – Hledání+ 20%

Bude výsledná nabídka CPC pro tuto kombinaci zvýšena o 30% na 13 Kč.

Platební model CPC se řídí platebními pravidly Seznam Nákupů, včetně minimální nabídnuté ceny dle aktuálního ceníku (základního nebo sezonního). 

Je-li výsledná nabídka nižší než minimální ceníková cena za proklik, vstupuje nabídka do aukce právě s touto minimální ceníkovou cenou za proklik.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.