Kampaně a sestavy
Dle typu vaší nabídky či obchodního záměru si zvolte požadovaný typ kampaně. Správným výběrem typu cílení a kombinací poutavého reklamního sdělení oslovujte své zákazníky.
Typy kampaní a sestav a jejich vytvoření
V tomto kroku se vybírá typ kampaně. Následně se vyplňují základní informace o kampani, sestavě a způsobu zpoplatnění v sestavách. Je možno uložit kampaň bez reklamy pomocí tlačítka “Uložit kampaň bez reklamy”.
Nastavení kampaně
Kampani je potřeba nastavit rozpočet, máte zde možnost nastavit dobu platnosti kampaně, zvolit region pro výdej reklamy, nastavit časové plánování, způsob střídání reklam, frekvenci zobrazení reklamy (Obsahová síť), cílení na zařízení a mnoho dalšího.
Nastavení sestavy
V nastavení sestavy pak máte možnost upravit kromě jejího názvu také maximální cenu za proklik nebo cenu za tisíc zobrazení (Obsahová síť), či upravit frekvenci zobrazení reklamy (Obsahová síť).