Nápověda menu

Registrace provozovny

Registrovat se mohou pouze internetové obchody.

Tuzemské internetové obchody musí mít na webu uvedené:

  • IČO
  • kontaktní údaje (sídlo či místo podnikání; e-mail nebo telefonní kontakt)
  • nákupní košík/objednávkový formulář
  • všeobecné obchodní podmínky
  • nabídky k prodeji

Zahraniční internetové obchody se mohou registrovat při splnění následujících podmínek:

  • stránky obchodu v češtině
  • ceny v Kč
  • nákupní košík/objednávkový formulář
  • všeobecné obchodní podmínky
  • nabídky k prodeji
  • kontaktní údaje
  • možnosti reklamace
  • ceny dopravy do České republiky

Jak poznám, že je moje provozovna propojena se špatným ID Firmy.cz?

Propojení s ID Firmy.cz můžete zkontrolovat v Administraci Zboží.cz pod záložkou „Provozovna“ – „Základní údaje“. V případě, že je ID Firmy.cz jiné než požadujete, kontaktujte nás na e-mailu zbozi@firma.seznam.cz.

Jak přidat provozovnu

Pokud ještě nemáte vytvořen účet, je potřeba si jej registrovat.

Na stránce Nastavení ve vašem účtu

máte v příslušné sekci „Provozovny“ možnost „Přidat provozovnu„:

Přehled provozoven na stránce „Nastavení“
Průvodce přidáním provozovny

Po úspěšném vytvoření provozovny máte možnost si rovnou vytvořit i kampaň typu Nákupy.

Jak postupovat v případě, kdy obchod nelze přidat?

Pokud nejde obchod přidat a jste si jisti, že vyplňujete veškeré informace správně, zašlete nám tyto informace e-mailem na adresu zbozi@firma.seznam.cz a my vám poradíme.

Jak změnit informace zadané při registraci?

Pokud se rozhodnete změnit informace, které jste zadali do registračního formuláře, nepřidávejte další obchod, ale kontaktujte nás prostřednictvím e-mailové adresy zbozi@firma.seznam.cz.

Jakým způsobem mám postupovat, pokud měním u svého e-shopu IČ?

V případě změny IČ prosím informujte svého obchodního zástupce Seznam.cz, případně se obraťte na zbozi@firma.seznam.cz.

Jak změnit XML feed?

Změnu URL feedu provedete v administračním rozhraní Zboží.cz v záložce „Sortiment“ – „Zdroj dat“ – skrze tři tečky „Nastavení“.

Zdroj dat – aktualizace feedu

Správa provozovny

Přehled provozoven v daném účtu vidíte v části Provozovny v Nastavení účtu.

Provozovnu s jejím nastavením a všemi hodnoceními zákazníků můžete přesunout do jiného účtu pomocí volby „Přesunout provozovnu„. Přesunutí musí vlastník cílového účtu schválit. Po přesunutí se kampaň ve stávajícím účtu Skliku smaže. Historické statistiky kampaně zůstanou, v účtu nového vlastníka se založí automaticky nová kampaň Nákupy s výchozím nastavení a bude začínat s nulovými statistikami.

Přehled provozoven na stránce „Nastavení“

Přidání dalšího obchodu

Pokud chcete založit nový e-shop a inzerovat jej pomocí kampaně Nákupy, dynamického banneru nebo retargetingu, zvolte Přidat provozovnu. Z důvodu vaší pozdější přehlednosti statistik a navzájem neovlivněného měření konverzí doporučujeme mít v jednom účtu Skliku pouze jednu provozovnu a novou provozovnu založit v jiném účtu Skliku, který budete využívat pro inzerci nového e-shopu.

Ověření registrace

Jakmile úspěšně dokončíte registraci provozovny, vaše nabídky se začnou během pár hodin zobrazovat.

Za předpokladu, že máte v pořádku XML feed a dobitý kredit v Seznam Peněžence, se nabídky na Zboží.cz zobrazí přibližně za 4 hodiny.

Následně registrace podléhá ověření ze strany Zboží.cz. Kontrola probíhá dle Pravidel pro internetové obchody.

V případě, že náležitosti, které jsou nutné pro registraci, nejsou v pořádku, ozveme se vám s výzvou k opravě zjištěných nedostatků. Jakmile nedostatky opravíte, svůj e-shop znovu neregistrujte. O opravě nás informujte na e-mailu zbozi@firma.seznam.cz.

V případě, že jsou všechny náležitosti v pořádku, vaši registraci ověříme. Informaci o ověření vám zašleme e-mailem.

Provozovna bude ověřena po propojení se zápisem na Firmy.cz  – z tohoto zápisu se do Zboží.cz propisují informace jako je název firmy, adresa, logo, výdejní místa atd. K propojení s Firmy.cz dojde během jednoho pracovního dne (s výjimkou státních svátků). Časová prodleva nastává z důvodu spolupráce s kolegy z jiného oddělení. V případě dotazů nás kontaktujte na zbozi@firma.seznam.cz.

Jakmile bude vaše registrace ověřena, můžete začít se svou kampaní dále pracovat. Jaké by měly být první kroky, zjistíte například v záložce základní nastavení, aukční prokliky či nastavení dopravy a výdejních míst.

Odstranění obchodu

Svou účast na službě Zboží.cz můžete ukončit tím, že e-mailem požádáte o odstranění své provozovny ze služby. V případě, že kampaň chcete pouze dočasně pozastavit, doporučujeme využít možnost „pozastavit kampaň“.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.