Nápověda menu

Značky

Na srovnávači Zboží.cz může být i vaše značka lépe vidět. Každá značka je v naší databázi prezentována samostatnou stránkou (příklad značky Tescoma), pod kterou jsou shromážděny všechny její existující produktové karty. Na hlavní stránce značky je viditelných 8 nejhledanějších produktových karet. Zbylé produktové karty jsou zobrazeny ve výběru kategorií. 

Založením vaší značky získají zákazníci i možnost filtrovat podle ní v jednotlivých kategoriích.

Do databáze značek přidáváme pouze značky identifikující výrobce (subjekty zhotovující výrobky) či jejich brandy (řada výrobků výrobce pod společným, již zavedeným jménem značky). Příkladem brandu může být Oral-B

Distributory či přeprodejce již do naší databáze nepřidáváme.

Dále je k založení značky do databáze třeba splňovat tuto podmínku:
– Na srovnávači Zboží.cz lze dohledat 5 rozdílných produktových karet. Produktové karty mohou být pouze od jednoho e-shopu.

Pro usnadnění schválení založení značky je doporučené zaslat logo značky a informace o výrobě (např. oficiální webové stránky)

Veškeré informace zasílejte na adresu databaze@firma.seznam.cz, kde vám záznam o vaší značce rádi vytvoříme.

Jestliže chcete vaši značku lépe odprezentovat zákazníkům, za poplatek vám ke značce doplníme popis a banner. Žádosti o doplnění popisu (i k již existující značce) a banneru zasílejte na adresu zbozi.vendori@firma.seznam.cz. Ceník placených služeb naleznete zde.

Jaké podklady pro zpracování potřebujeme?

Logo značky

Logo vaší značky se zobrazuje v hlavičce detailu značky a v detailu produktových karet vámi vyrobených výrobků.

  • V rozlišení minimálně 150 × 150 pixelů.
  • Doporučeným formátem je PNG nebo JPG.

Banner značky je doplňující grafický prvek, nacházející se v detailu značky. Jeho obsah je na vašem uvážení kvalitního propagování značky. Vyvarujte se však použití bannerů s časově omezenými informacemi.

  • Velikost banneru musí být přesně 515 × 950 pixelů (na výšku).
  • bílým nebo transparentním pozadím.
  • Ve formátu PNG nebo JPG.

Popis značky

Připravte podklady, ze kterých vytvoříme popis značky (500−1000 znaků včetně mezer, 2−3 odstavce).

  • Základní zaměření značky, hlavní pilíře, používané technologie, informace, které značku v očích zákazníků profilují.
  • Zaměřte se na popis kategorií výrobků firmy – myšleno obecně, jako „vyrábí mobilní telefony“, „je prodejcem přenosných DVD přehrávačů“ atd.
  • Zmiňujte jen nadčasové informace. Nepište o konkrétních jednotlivých výrobcích a obecně o čemkoliv, co se v čase mění (nevhodné je např. „aktuálně je vlajkovou lodí mobilní telefon “Apple iPhone 13“).
  • Příběh značky popište jen tak, aby byly informace stále aktuální (rok vzniku, zakladatel apod.).

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.