Přehled formátů Dynamického retargetingu
V reklamě se přednostně zobrazují produkty, které uživatel sám navštívil. Obsahuje-li reklama více výrobků, než bylo uživatelem v minulosti navštíveno, doplní Sklik zbývající produkty z TOP nejnavštěvovanějších výrobků za posledních 7 dní ze stejné kategorie, jejíž nabídku uživatel naposledy zobrazil, její nadřazené kategorie a eshopu.
Reklamy obsahují cenu služby/produktu:
- cena je vždy celá částka;
- cena je vždy v Kč;
- zobrazit cenu „od“ (např. „od 13 990 Kč“) nelze;
- tlačítko s výzvou k akci je vždy „Koupit“.
Reklamy mají statický obrázek:
- například u CK je obrázek resortu (hotelu) a nemusí být na první pohled zřejmé, zda se jedná o Egypt, Řecko, Turecko atp. Po najetí kurzoru na nabídku se zobrazí název hotelu taktéž bez destinace;
lze vyřešit úpravou obrázku v nástroji typu Mergado, např. v případě CK; - destinace lze podchytit nerušivým umístěním vlajky příslušného státu k obrázku hotelu, např. do rohu;
- umožňují-li to vlastnosti konkrétní šablony, obrázky jednotlivých produktů se dynamicky zvětšují do detailního náhledu.