Dynamický retargeting (DRTG) pro ne-eshopy Vyhledávání

Dynamický retargeting (DRTG) pro ne-eshopy

V případě, že nesplňujete podmínky pro registraci na Zboží.cz, můžete i tak využívat dynamického retargetingu v Skliku.

    Podmínky, které musí inzerent (ne-eshop) splňovat:

  • Mít na webu alespoň 50 nabídek.
  • Každá nabídka má vlastní URL, na kterou lze uživatele odkazovat.
  • Inzerent má nebo je schopný pro účely DRTG vyrobit a udržovat obrázky ke každé nabídce.

    Vzhled reklamy

    • Šablony reklamy obsahují pouze statickou cenu služby/produktu:
      • cena je vždy celá částka;
      • cena je vždy v Kč;
      • zobrazit cenu „od“ (např. „od 13 990 Kč“) nelze;
      • tlačítko s výzvou k akci je vždy „Koupit“.
      • Šablony reklamy mají statický obrázek:
        • například u CK je obrázek resortu (hotelu) a nemusí být na první pohled zřejmé, zda se jedná o Egypt, Řecko, Turecko atp. Po najetí kurzoru na nabídku se zobrazí název hotelu taktéž bez destinace;
        • lze vyřešit úpravou obrázku v nástroji typu Mergado, např. v případě CK lze destinace podchytit nerušivým umístěním vlajky příslušného státu k obrázku hotelu, např. do rohu.

      Jak postupovat při nastavování

      • Vytvořit XML feed s alespoň 50 položkami <"PRODUCTNAME">
        • Konkrétní požadavky na XML feed naleznete zde;
        • Není nezbytné k nabídkám přidávat <"VISIBILITY">0<"/VISIBILITY">, tým Zboží.cz provozovnu označí „Sklik, pouze DRTG“. Inzerce se tedy nebude se vydávat na Zboží.cz ani v PI automaticky.
      • Založit a vyplnit firemní profil na službě Firmy.cz.
        • Nahrát do firemního profilu vaše logo pro účely DRTG (zobrazuje se v šabloně reklamy).
      • Vyplňte formulář:
          Identifikační číslo
          Např. www.mujeshop.cz
          E-mail, prostřednictvím kterého se přihlašujete do systému Sklik.
          ID naleznete v URL firemního profilu, například: firmy.cz/detail/ 0123456789 -název-firmy.
          Telefonní kontakt na žadatele.
      • Jakmile bude vše připravené, dáme vám vědět. Poté postupujte stejným způsobem jako při nastavování DRTG pro e-shopy.