Dynamický retargeting (DRTG) pro ne-eshopy
V případě, že nesplňujete podmínky pro registraci na Zboží.cz, můžete i tak využívat dynamického retargetingu i dynamického banneru v Skliku.
Podmínky, které musí inzerent (ne-eshop) splňovat:
- Nejedná se o e-shop, který může inzerovat v Seznam Nákupech běžným způsobem. E-shopu provozovnu založte běžným způsobem.
- Mít na webu alespoň 20 nabídek.
- Každá nabídka má vlastní URL, na kterou lze uživatele odkazovat.
- Inzerent má nebo je schopný pro účely DRTG vyrobit a udržovat obrázky ke každé nabídce.
Vzhled reklamy
- Reklamy obsahují pouze statickou cenu služby/produktu:
- cena je vždy celá částka;
- cena je vždy v Kč;
- zobrazit cenu „od“ (např. „od 13 990 Kč“) nelze;
- tlačítko s výzvou k akci je vždy „Koupit“.
- Reklamy mají statický obrázek:
- například u CK je obrázek resortu (hotelu) a nemusí být na první pohled zřejmé, zda se jedná o Egypt, Řecko, Turecko atp. Po najetí kurzoru na nabídku se zobrazí název hotelu taktéž bez destinace;
- lze vyřešit úpravou obrázku v nástroji typu Mergado, např. v případě CK lze destinace podchytit nerušivým umístěním vlajky příslušného státu k obrázku hotelu, např. do rohu.
- Reklamy se mohou zobrazit v 11 rozměrech.
Jak postupovat při nastavování
- Vytvořit XML feed s alespoň 20 položkami
- Konkrétní požadavky na XML feed naleznete zde;
- Pozor na duplicitní hodnoty v tagu <„PRODUCTNAME“>. V případě výskytu duplicitních položek se tyto položky odstraní.
- Není nutné k nabídkám přidávat <„VISIBILITY“>0<„/VISIBILITY“>, tým Zboží.cz provozovnu označí „Sklik, pouze DRTG“. Inzerce se tedy nebude se vydávat ve Zboží.cz automaticky.
- Založit a vyplnit firemní profil na službě Firmy.cz.
- Nahrát do firemního profilu vaše logo pro účely DRTG (zobrazuje se ve vzhledu reklamy).
- Je potřeba přidat provozovnu:

- Poté postupujte stejným způsobem jako při nastavování DRTG (Dynamickéhé retargetingu).