Témata
- Kategorie témat – materiály ke stažení
- Tematické zacílení sestavy
- Vyloučení nežádoucích témat
- Statistiky sestavy vydané na zvolená témata
Naše partnerské stránky v obsahové síti Sklik jsou rozděleny do tematických okruhů a vy si můžete zvolit, jaké tematické zaměření mají mít jednotlivá URL, na nichž si přejete svou reklamu zobrazovat.
Pokud byla Vaše reklama zobrazována na základě tematického cílení, možná Vás bude zajímat, na jakých stránkách se zobrazovala. Klikněte na název tématu v přehledu a zobrazíte si weby, na nichž se reklama zobrazila a statistiky vztahující se ke konkrétnímu webu. Pokud kliknete na název webu, zobrazíte si statistiky konkrétních URL.
Kategorie témat – materiály ke stažení
Weby – Témata
V tabulce naleznete nejvýznamnější weby, které spadají do daného Tématu. Systém vyhodnocuje stránky průběžně, takže tabulka nemusí obsahovat kompletní seznam webů v daném tématu.
Tematické zacílení sestavy
Pokud chcete v obsahové síti Sklik cílit reklamu na stránky podle jejich témat, přejděte v reklamní sestavě na záložku „Témata“. Zde kliknutím na tlačítko „Přidat téma“ zvolte tematické kategorie, které jsou pro Vás jako pro inzerenta zajímavé. Zvolit můžete i více kategorií naráz.
Příklad:
Zabýváte-li se prodejem pneumatik a autodílů, zvolte pro inzerci kategorii „Auto-moto“.
Vyloučení nežádoucích témat
Stejně tak, jako máte možnost tematické kategorie přidávat, máte i možnost je z inzerce vylučovat. Pokud svou reklamu z jakéhokoli důvodu nechcete na stránkách s určitým obsahem zobrazovat, klikněte v záložce „Témata“ u reklamní sestavy na odkaz „Vyloučená témata“. Zde si zvolte tematické okruhy, které pro svou inzerci pomocí jiných typů cílení chcete zakázat.
Příklad:
Zabýváte-li se prodejem vína, zvolte ve vyloučených tématech kategorii „Děti a mateřství“.
Statistiky sestavy vydané na zvolená témata
Pokud byla Vaše reklama zobrazována na základě tematického cílení, možná Vás bude zajímat, na jakých stránkách se zobrazovala. Klikněte na název tématu v přehledu a zobrazíte si weby, na nichž se reklama zobrazila a statistiky vztahující se ke konkrétnímu webu. Pokud kliknete na název webu, zobrazíte si statistiky konkrétních URL.
Tímto způsobem můžete snadno zjistit, na jakých webových stránkách byla Vaše reklama nejefektivnější a tematické cílení v případě potřeby nahradit za cílení na umístění.
Pokud využijete více typů cílení, nezapomeňte si přečíst o tom, jak mezi sebou tato cílení fungují. Více se dozvíte na stránce kombinace typů cílení.