DRTG návštěvníků Seznamu
Toto cílení nabízí inzerentům rozšíření zásahu na relevantní publika, vhodné cílení pro využití v rámci akvizičních kampaní s větším zaměřením na výkon.
Jak funguje DRTG návštěvníků Seznamu?
Cílení je postavené na datech Zboží.cz a vyhledávání na Seznam.cz a nabízí nová relevantní publika, která splňují podmínky hledání konkrétního produktu na Seznam vyhledávání, nebo zobrazení detailu produktu na Zboží.cz v kombinaci přítomnosti spárované nabídky a aktivního XML feedu inzerenta.
V takovém případě daného uživatele systém zařadí do speciálního DRTG listu a umožní výdej DRTG reklamy v rámci obsahové sítě Skliku.
Jak nový typ DRTG aktivovat?
Pokud má inzerent aktivní propojení účtu Skliku se Zbožím.cz, ve kterém má provozovnu s aktivním XML feedem, je nový seznam k dispozici automaticky mezi seznamy na stránce Retargeting v menu Nastavení se jménem: “DRTG – Návštěvníci produktů na webech Seznamu – název provozovny”
S takto připraveným DRTG seznamem je následně možné pracovat úplně stejně jako se standardními DRTG kampaněmi.
Často kladené otázky:
- Proč ve svém DRTG publiku s návštěvníky Seznamu nevidím žádná publika?
- Velikost publika systém napočítá a začne zobrazovat až po přidání DRTG seznamu k aktivní sestavě. Reklama se však bude vydávat ihned.
- Další příčinou může být, že vaše nabídky nejsou na Zboží.cz napárované s produkty. Prověřte v administraci Zboží.cz. Jak maximalizovat spárovanost s produkty, se dočtete v nápovědě Zboží.cz. Připomínáme, že DRTG návštěníků Seznamu není možné využít pro provozovny, které neinzerují na Zboží.cz.
- Jak nastavit délku RTG seznamu?
- Maximální délka RTG seznamu je omezena na 5 dní. Výchozí hodnota délky je nastavena na 3 dny. Nastavení délky RTG seznamu testujte a optimalizujte dle průběžných výsledků.
- Je tato funkce dostupná i pro ne-eshopy?
- V současné době nepodporujeme.
- Je možné aktivovat inzerci i ve Vyhledávací síti?
- Ne.