Rozšíření Sklik Odkazy Vyhledávání

Rozšíření o odkazy na podstránky

Rozšiřující odkazy na další stránky webu jsou zpravidla kategorie e-shopu nebo firemní profily na sociálních sítích apod. Sklik Odkazy jsou součástí inzerátů, zobrazujících se na 1. a 2. TOP pozici v hledání na Seznam.cz.

Odkazy se zobrazují pod inzerátem, tedy textem inzerátu, viditelnou URL adresou a nad informacemi z Firmy.cz:

Varianta pro zobrazení 2-3 Odkazy na jednom řádku

Varianta pro zobrazení 2-3 Odkazy na jednom řádku

Varianta zobrazení 4 Odkazů

Varianta zobrazení 4 Odkazů

Základní vlastnosti

  • Text Sklik Odkazu má 25 znaků.
    • Nefunguje zde dynamický text {Keyword:}
  • Cílová URL má 1024 znaků.
  • Každá kombinace text Odkazu + URL je unikátní v rámci celého účtu
  • URL Sklik Odkazu lze editovat
  • Každé kampani i sestavě může být přiřazeno libovolné množství Odkazů
  • Odkazy lze přiřadit i sestavě – pokud má kampaň vlastní Odkazy, tak se na ni vůbec neaplikují, nedědí Odkazy nastavené na úrovni kampaně
  • Cena za proklik na Sklik Odkaz je stejná jako za proklik na standardní inzerát
  • Na Odkazy se vztahují příslušná pravidla pro text inzerátu

Na úrovni sestavy naleznete záložku Odkazy s možností vytvořit, editovat a přiřadit Odkazy i vidět příslušné statistiky. Na úrovni kampaně je možné tato rozšíření vytvořit a přiřadit kampani.

uprava_odkazu_sestavy

Zobrazování Sklik Odkazů

U inzerátů se zobrazují dva až čtyři Sklik Odkazy v jednom nebo dvou řádcích, podle jejich počtu. Zobrazení Sklik Odkazů závisí na hodnocení klíčového slova a inzerátu systémem – čím vyšší hodnocení, tím vyšší počet zobrazených Sklik Odkazů.

Inzerent má možnost jich v Skliku vytvořit libovolné množství a systém je pak vybírá a střídá podle toho, jak jsou tyto Odkazy úspěšné.

Ve vyhledávání zobrazujeme pouze Odkazy s rozdílnou cílovou URL adresou. Pokud zadáte do Odkazů stejnou cílovou URL adresu, tak se z takových Odkazů vybere vždy jen jeden a ostaní se nezobrazí.

Podle čeho se Sklik Odkazy řadí

Systém bude upřednostňovat zobrazování Odkazů, které budou pro uživatele nejzajímavější – tj. na které se nejvíce ve spojení s daným klíčovým slovem kliká.

Vyhodnocování, import a export

Ve statistických reportech naleznete typ reportu Odkazy, který obsahuje statistiky jednotlivých rozšíření. Na základě těchto informací můžete vyhodnotit výkon jednotlivých rozšíření v konkrétní kampani, sestavě nebo s konkrétním inzerátem.

Sklik podporuje export i import Sklik Odkazů v kompatibilním formátu s Google AdWords Editorem.