Sklik check list
Zjistěte, zda je vaše kampaň nastavena správně a přináší maximální výsledky. Check list vás provede správným postupem a kroky k co nejlépe nastavené kampani. Pro začátek vyberte, v jaké fázi nastavení máte kampaně a zaškrtněte doporučení, které jste splnili. Na konci check listu si můžete report vygenerovat do PDF.
V jaké fázi máte kampaně Skliku?
Veškeré změny jsou orientační a záleží na objemu dat, která máte k dispozici. Nehodí se měnit reklamy pro několika málo desítkách impresí, nebo pozastavovat klíčová slova, pokud vám během několika prvních dnů nepřinesla vysoký objem konverzí. Sledujte tak vývoj jednotlivých metrik a podle dat přizpůsobujte své kampaně. Stejně tak, pokud máte po 7 dnech velké množství impresí např. u kombinované reklamy, můžte změnit frekvenci, obrázek nebo text reklamy pro dosažení lepších výsledků.
Reklamy mohou mít tendenci v průběhu času ztrácet CTR. Je to z důvodu možné reklamní slepoty uživatele, opakující se kreativy, proběhlé návštěvy webu inzerenta či nerelevantně zacílená reklama. Kontrolujte tedy správně zvolená cílení, aktuální znění reklam a průběžně kreativy obměňujte barvami, jiným CTA tlačítkem či textací.