Jste připravení na konec
cookies třetích stran?
Připravili jsme pro vás check list s jednotlivými kroky, které byste měli provést, abyste i v cookieless době mohli oslovovat relevantní zákazníky. Každý odškrtnutý bod vám pomůže k tomu, abyste i v budoucnu dokázali efektivně využívat cílenou reklamu a úspěšně vyhodnocovat kampaně.
Zajímá vás, jak si stojíte? Stáhněte si náš check list a zkontrolujte si, jaké kroky jste už provedli a které vás ještě čekají.
Cíl? Co nejvíce přihlášených uživatelů
Přípravu na cookieless dobu je možné rozdělit na dvě části. První z nich zahrnuje kroky, které byste měli udělat na své straně. Patří sem například aktivity, které vám zajistí co nejvíce přihlášených uživatelů, s jejichž e-maily můžete dále pracovat. Využít k tomu můžete i naše Přihlášení přes Seznam.
Druhá část spočívá v aktualizaci měřicích skriptů pro konverze a retargeting v Skliku, abyste do reklamního systému mohli přenést hashované e-maily. Zároveň nesmíte zapomenout na to, že uživatele musíte o těchto změnách informovat a získat jejich souhlas.
Vyzkoušejte i další cílení
A v neposlední řadě vám doporučujeme v kampaních začít využívat cílení, která nejsou závislá na cookies třetích stran. Jde například o dynamický retargeting návštěvníků Seznamu, cílení na zájmy o koupi, témata nebo klíčová slova. Vyzkoušet můžete i Jednoduchou obsahovou kampaň, díky které rozšíříte zásah kampaní i na uživatele, kterým nelze zobrazit cílenou reklamu.
Více o konci cookies třetích stran zjistíte na našem webu.