Chcete zjistit na jaké vyhledávací dotazy se vaše reklamy zobrazily?
18 května, 2022
Vyhledávací dotazy, na které se vaše reklamy zobrazily
Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Pro vygenerování statistického přehledu s vyhledávacími dotazy na úrovni klíčových slov je důležité zaškrtnout položku „Dotazy“ v typu přehledu klíčová slova a zobrazení souhrnu. Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké hodnoty a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit.

Pokud zvolíte sloupce jako na obrázku výše, vygenerujete si přehled, který bude obsahovat vyhledávací dotaz, jenž se váže ke konkrétnímu klíčovému slovu a základní výkonnostní metriky vašich zvolených kampaní. Po vygenerování si můžete detailně prohlédnout a vyhodnotit, na jaké vyhledávací dotazy se vaše reklamy zobrazily a jaké měla výsledky.
